Inlägg från: Fiaflopp |Visa alla inlägg
  • Fiaflopp

All inclusive i Bulgarien

HAr också hört att Sunny Beach ska vara kanon,har en vän som varit där och min syssling har varit där flera ggr!
    Vi ska också dit i sommar

• Fiaflopp
    Buttelina skrev 2007-05-15 23:38:40 följande:
    jag ääääälskar bulgarien.jag har varit i där 3ggr o jag hade inte valt all inclusive. jag älskar maten i bulgarien och hade inte velat begränsa mig till en resturang. det är dessutom jättebilligt att äta ute. vädret i juni är fint. vilken stad vill ni åka till??? jag har varit i albena, golden sands, nessebar och sunny beach...
    WOW du verkar ha varit där flera ggr,vilken stad skulle du rekomendera om man vill ha lite kombination av sol,bad,shopping,natur och uteliv?
    Dvs lite av varje...Flört
  • Fiaflopp
    Happy76 skrev 2007-05-16 08:03:44 följande:
    Jag har varit på de flesta orter i Bulgarien och Golden Sands eller Nessebar är väldigt mysigt. Golden Sands är lite större.Vad gäller All inclusive så bör man gärna ha åtminstone 4 stjärnig standard på hotellet för att få bra mat och varierade bufféer.
    TAck för det tipset!!
  • Fiaflopp

Vi vill se olika ställen känner vi...inte vara begränsade

• Fiaflopp

Vi funderar på golden sands men passar det oss tro?
    4 vuxna på partyhumör,samtidigt som vi vill shoppa,sola,bada,sitta på balkong på hotellet och titta och ta ett glas vin??

• Fiaflopp

Ska man åka dit i Augusti som vi tänkt eller är det fel tid?

• Fiaflopp
    Buttelina skrev 2007-05-23 20:30:27 följande:
    fiaflopp låter som att golden sands är det rätta valet för er. augusti är det jättevarmt där. fy va skoj!!!!
    Åh vad bra,kanon
    SÅ skoj det ska bli,jag har aldrig flugit ensFörvånad
Svar på tråden All inclusive i Bulgarien