Inlägg från: Tess93 |Visa alla inlägg
  • Tess93

bröllopsfråga

Vi hade inget ris. Vi hade små små flaskor med såpbubblor, fromade som ett brudpar, som delades ut vid kyrkporten när folk gick ut. Under tiden gömde vi oss på läktaren. Sedan när alla var ute så öppnades porten igen och vi steg ut så att folk kunde blåsa bubblor på oss! Jättefint!!

• Tess93
    petray80 skrev 2007-05-16 22:09:45 följande:
    nån som vet vart man kan köpa hjärtpaljetter?
    Innan du använder det bör du kolla med församlingen att det är okej - någon måste städa upp efteråt! De kanske inte blir sådär jätteglada att få paljetter över hela kyrkbacken, den är oftast täckt av grus och inte särskilt lätt att sopa ren!
  • Tess93

Amatea: nix! Det var såpbubblor som var särskilt gjorda för ändamålet och som inte lämnade några fläckar alls!

• Tess93
    petray80 skrev 2007-05-16 22:29:10 följande:
    ja jag tänker att så borde det ju bli med ris med, inte att det gör ont men det måste ju komma överallt. inte minst i håruppsättningen...... men men, det får man väl ta. Jag har inte bestämt om vi ska fixa ris eller om gästerna tar med eget....
    En väninna till mig gifte sig en månad innan mig. Hon hade ris överallt. Framförallt i håret. Det syns på varenda bild. Det var då jag bestämde mig för såpbubblorna. Plus att det blir jätteromantiska foton medan "blåsandet" pågår!
Svar på tråden bröllopsfråga