**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
Sf vad e det? Något mått antar jag, men jag ligger ju lite efter er. Ska på BM2 på tisdag, då kanske jag får med mig ett SF resultat... vad det nu e?
Sf vad e det? Något mått antar jag, men jag ligger ju lite efter er. Ska på BM2 på tisdag, då kanske jag får med mig ett SF resultat... vad det nu e?
Tack Lyllo!
Kul med listan men vart tog alla nya vägen?
Känner mig fortfarande ensam i tråden när det gäller BF i juli...
Ok, här var det livat vågar inte ens nämna ordet som börjar på L *fniss*. Det jag menade tidigare var egentligen precis det ni har pratat om medans jag ätit lunch, att folk hoppar på ****** men sen inte är med. Tycker oxå att det e mysigt när vi känner varandra. Kan ju ångra det jag skrev i brödtexten till tråden... men ville inte vara otrevlig. Har precis kastat ****** i papperskorgen så nu finns den inte mer. Det e helt ok att vara själv i Juli å få vara lillsyster även här på FL. Det e bara så tråkigt att det bara blev jag från tidiga Pingelgänget, om ni förstår vad jag menade.
Har jag glömt att säga att jag ska på UL igen i morgon? E så vimsig mest hela tiden. Vi kan väl skriva lite mer inlägg så ****** och vår disskusion försvinner ännu längre bort...
Å scrapbook förresten, vad undrar ni tjejer? Jag har ganska så bra inblick i den världen, ska faktiskt iväg i morgon innan UL och köpa massor av papper, ska göra en "nio månaders bok" och en liten bok till en kompis som fyller år.
VildaMaria: Jo jag var på UL förra veckan, men jag har även en remiss för riktat UL för att kontrollera ryggmärgen.
Damon: Man kan använda vilket mått man vill egentligen, men om man vill följa den amerikanska standarden så är den 12x12 (dvs 30x30cm) då nästan allt kommer från USA så är papprerna 30x30, och man kan köpa plastfickor att lägga in sidorna i och även pärmar och klara album. Ja det finns små plastfickor som det är meningen att lägga små minnessaker i som man sätter på sidan. Man kan scrappa på massor av olika "nivåer" man kan göra det både enkelt och jätte avancerat. Man kan även göra album i A4 dvs 210x297mm som vi använder här i Sverige. Men jag skulle rekomendera 30x30... smaken e som vanligt som baken dvs delad...
Har inte fått några klappar på magen.... å det känns faktiskt skönt. Jag känner mig sååå känslig att jag nästan tycker att det e jobbigt när Tobbe tar på den....
Ikväll har jag ont i magen! Känns som ett streck rakt över magen som pulserar.... ajaj hoppas att det inte e någon fara...
Lablover: hmmmm är lite skeptisk till hicka Det går säkert över, om inte annat ska vi ju på UL i morgon...
Bjuder på fika då jag fyller 26 år idag! Det finns tårtor, bullar, kakor och deverse godsaker för alla att frossa i
Sambon väckte mig 5.30 med varma smörgåsar, winerbröd, te, juice, blomma och presenter. Han hade gjort SÅ fint för mig! Sen hade han smyckat mina paket med saker från min scrapbook hörna så gulligt!
Idag ska jag på UL igen! Håll tummarna!
Ett duntäcke, (frusen som jag är har jag lääängtat i många år efter ett duntäcke) och ett presentkort på H&M så nu kan jag köpa lite fina vårMamma kläder om det finns!