**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
Oj revbenen! Ja då är Drutten riktigt stor nu Hoppas att h*n inte börjar med det som vana bara för då kommer du få ont!
Oj revbenen! Ja då är Drutten riktigt stor nu Hoppas att h*n inte börjar med det som vana bara för då kommer du få ont!
Ja just det, vi har fått massor av barnkläder redan och jag har lagt in bild på några som jag hade i kameran, finns i galleriet om någon vill se. För er som är nyfikna på scrapbook så har jag ett tips på att fota kläder och presenter som barnet får för att sedan göra en liten sida om barnets första kläder/presenter.
Fyrverkerier och fanfar till Genetrix som har gått över till tvåsiffrig nedräkning
Grattis alla som verkar ha firat 100dagars gränsen i helgen, hur många är ni? Kul även att höra om alla shoppingturer av både möbler och kläder.
Kram
Decemberflicka: Å var det så länge sedan du var inne i mitt galleri att du inte sett bilden på mig...snyft...
Decemberflicka: Var bara ärlig med vad du tycker och känner i frågan, men beslutet ligger fortfarande hos henne, eller hos dom tillsammans.
GRATTIS Lyllo, å vad kort tid du har kvar! Hur känns det?
Oj vad ledset det var här inne! (med all rätt såklart) jobbigt med skillsmässor å dylikt!
Så här kommer jag med en liten shopping nyhet: På lunchen köpte jag en liten stickad tröja på Lindex som jag tittat på tidigare men nu var det halva priset på den så jag köpte...skulle ju inte köpa något denna månad...men jag har en nästan likadan och kunde inte låta bli!
Hej tjejer!
Ikväll ska jag och Wilma (vovven) åka till min syster och laga Pizza och dricka konsumCider, å så gott!
Vad blir det för fina kläder på galan ikväll då Missisola?
Börnen: Hur känns det i nya lägenheten då?
Missisola: Jag e oxå trött på mammakläderna! Ja byxor måste jag ha i mammamodell, men ja modet e verklugen på vår sida! Köpte en fin somrig å lite blommig överdel som var vid nedanför brösten, super! JAg brukar även ha vanliga tröjor med mammalinne under som backar upp för glipan mellan magen och byxorna, funkar super.
KRAM kram