Jag mår ju bra, så jag menar inte att jag lider av att vara gravid på det sättet, av krämpor alltså. Men jag är trött på det ändå, så då kan jag ju bara föreställa mig i min vildaste fantasi hur jag skulle ha känt om jag haft riktiga krämpor och problem.
Men jag vill ha tillbaka vanliga kroppen så man kan ha sina vanliga kläder, jag vill kunna knyta skorna själv bara en sån enkel sak, och framför allt, jag vill börja träna handboll igen. Nu orkar jag inte ens springa. Inte ens gå raska promenader. Bara "anka" fram i maklig takt max 20 minuter. Dödstrist. Känner mig lite inspärrad i min egen kropp. Så nu vill jag bara att "ongen" ska ut!!
Yippieeee *ironi* min närmsta kollega på jobbet ringde just och har fått en riktigt elak magsjuka. Feber, svullen buk, vattnig diarré - you name it. Och hon kom hem från Turkiet i söndags kväll så det stämmer med inkubationstid på salmonella. Och vi har varit på samma toa. Nu ska man inte måla fan på väggen, men oavsett vad hon fått (för lång tid för matförgiftning i alla fall) så väntar väl en magsjuka som ett brev på posten nu för mig. Usch så negativ jag låter!!! Jag kanske klarar mig så nu ska jag sluta tänka på detta!!! Pronto!
Börnen, skickar en kram till dig och hoppas du känner dig bättre snart!