**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
Vad lugnt det börjar bli härinne....är vi för upptagna med att vara gravida månne??
Kardemumman:
Jag förstår precis hur du känner inför förlossningen, för jag känner exakt likadant. Önskar att jag kunde hålla med Genetrix om att det ÄR underbart att föda barn, man jag minns tyvärr min förra förlossning (för 14 år sedan) men fasa
Det var inte på något sätt en "ovanligt" traumatisk förlossning, det finns de som haft värre men för MIG var det en jobbig upplevelse som jag gärna skulle slippa vara med om igen....
Nu har jag ju haft turen att få en väldigt förstående BM, så jag får ju gå på förlossningsförberedande samtal för att så långt det går förbereda mig mentalt och det känns jättebra! Jag hoppas att jag efter denna förlossning kan hålla med Genetrix och säga att det ÄR underbart att föda barn, men jag tror tyvärr att en del kvinnor inte känner som hon?
Ikväll ska vi på 40-årskalas och det ska bli trevligt att få komma bort till dukat bord, jubilaren är dessutom en alldeles superb kock, så det kommer med all säkerhet serveras något extra smarrigt *mums*
Ha det så bra allihop och tack för små rara kommentarer om vår "sångstjärna" *ler*