Inlägg från: MammatillMeja |Visa alla inlägg
  • MammatillMeja

Hål i öronen?

fast det är ju helt klart extremt opraktiskt med örhängen på så små.får panik bara av tanken på att meja skulle ha pluttar i örona,som gjorda för att pilla på å peta bort.

sen är det ju lite töntigt att göra en sån sak,så uppenbart bara för sin egen skull.ungen skiter ju i det.

• MammatillMeja

men vaf*n,inte finns det väl seriösa piercare/frisörer som tar hål i örona på SMÅ BEBISAR?!?!?!?!?!!?

• MammatillMeja
    Hanna1984 skrev 2007-05-16 22:43:45 följande:
    gravIDA. Fastnar ploppen på dig o snibben går sönder? :)
     har inte ärhängen då jag har nickelallergi.men barn stojar ju å busar,det är väl ingen omöjlighet...
  • MammatillMeja
    Hanna1984 skrev 2007-05-16 22:45:44 följande:
    elrovi. Jag frågade om det där. Varför dom sätter åldersgräns på öronhål är att dom tycker att det är svårt att ta. Det var det som jag fick förklarat av dom som hade åldersgräns.
    precis,det är svårt att ta i SÅ SMÅÅÅÅÅ ÖRON.
  • MammatillMeja
    Hanna1984 skrev 2007-05-16 22:47:03 följande:
    gravIDA; Förstår tanken. Men dom är så vana att ha dom och aktar sig faktikst lite. El kan inte prata för alla. Men jag gjorde det och alla barn jag vet som har hål i öronen.
    men alltså en treåring kan väl få springa omkring utan å behöva tänka på sina örhängen...
  • MammatillMeja
    Hanna1984 skrev 2007-05-16 22:50:04 följande:
    jenny b; Just för att höra deras erfarenheter. Det vara bara det :) Jag har inte bestämt mig för nåt, inte heller sagt att jag ska göra. Skulle jag göra anser jag mig inte vara en sämre mor för det. Älskar min dotter djupt. Hon är mitt allt. SKulle jag göra o hon skulle få allergie, skulle jag nog aldrig förlåta mig själv.
    precis,du säger det ju bra själv,du skulle inte förlåta dej....hon är söt som hon är,gör det inte...
  • MammatillMeja
    Hanna1984 skrev 2007-05-16 22:53:06 följande:
    gravIDA. Menade inte att dom tänkte på örhängena. Heheh du missförstår mig. Dom leker som andra barn, inga handikapp pga hålen. Men det är ändå vanegrej. Som ett halsband på en liten.. Har dom alltid haft det, lyckas som nästan aldrig ta sönder det.
    nej jag mena ju inte heller att de skulle tänka på sina örhängen,utan att deras öronsnibbar inte ska skadas i leken.
Svar på tråden Hål i öronen?