Hål i öronen?
du måste skämta? herregud!
du måste skämta? herregud!
Ja men borde man inte få va så stor så man får välja om man vill ha hål i örona eller inte?
det är bara egoistiskt och ta hål i öronen på små barn. Enda anledningen att man vill göra det är för att man tycker det är så fint! Äh ska inte skriva något mer för då får jag väl en varning.
föresten bara för att du inte fick välja om du skulle ha hål i öronen så måste du göra samma sak mot din egen dotter?
Ja precis du vill ta hål i din dotters öron för att det är så otroligt vackert. det är verkligen EGOISTISKT!
Nej jag fattar verkligen inte. Kan du förklara för mig varför någon gör något sånt här mot ett stackars litet barn som inte har något och säga till om?
Har aldrig hört ett barn som är två år tjata om att få ta hål i öronen!
nej jag är verkligen inte egoistisk för att jag tänker på mitt barns bästa!
Jag bryr mig faktist inte om du är intresserad av min åsikt eller inte. Tänker ge dig den ändå sen om du läser det eller inte det är upp till dig. Förstår inte varför man gör detta på ett litet barn. Kan verkligen inte göra det. Det är sjukt. Tror du inte att det gör ont? När barnet är större kan man förklara för dom att det gör ont och då kan dom välja själva om dom vill göra det eller inte. Tycker inte alla borde få skaffa barn!
mamma 86; Nej, men en än gång har inte DU hört. tror du världen kretsar runt dig. Tror du att det du inte vart med om el hört inte är sant el existerar??
Har jag sagt att världen kretsar runt mig? Sa bara att jag inte har hört det. Sen om du har hört det visst. Men ALLA barn vill inte ha hål i öronen och tycker att alla har rätt och bestämma över sin kropp själv!
Tror inte det är många som tar hål i sina barn öron när dom är fem månader så du får nog räkna med att det är fler som klagar än och berätta att dom gjort det!
vem som är dum i huvudet tycker vi nog lite olika om :)
Jasså, för du är sååå mycket äldre än mig!
Tycker det är konstigt att bara för att det är "kultur" i vissa länder så ska det vara okej och göra det. Även om alla i min släkt skulle ha tagit hål i öronen på sina barn eller vad det nu kan vara för något så skulle jag aldrig göra det. Speciellt inte för att jag skulle vilja att mitt barn såg ut som en prinsessa.
förutom att det är kultur o att du tycker det är vackert vad är anledningen? finns det någon BRA?
Okej det kanske var oöndigt sagt men det är väl ganska onödigt och säga att någon är dum i huvudet också. Jag skrev faktist aldrig att du inte borde ha fått barn eller hur!
Jag känner ju inte dig och du är säkert en jättebra mamma till din dotter. Men tycker bara att det är otroligt fel och ta hål i örona på ett litet barn. varför inte vänta till barnet blir stort nog och kan be om det? du sa ju att många två åringar vill ha hål i örona.. så varför kan du inte vänta till hon är två och få fråga henne? eller låta henne fråga om det?