Inlägg från: Grodan Soda |Visa alla inlägg
  • Grodan Soda

Hål i öronen?

Lova03 skrev 2007-05-20 23:34:26 följande:
    Onödig smärta är då oxå vaccinationer mot sjukdomar som inte ens existerar idag då eller?
    Åh! Jag skulle så gärna vilja få veta vilka barn man vaccinerar mot sjukdomar som inte ens existerar längre! Snälla du, berätta!
  • Grodan Soda

Lovs03: Ser verkligen fram emot att få veta vilka sjukdomar man vaccinerar mot trots att de inte existerar.

• Grodan Soda
    lajjalo skrev 2007-05-20 23:49:41 följande:
    lämnar tråden. att diskutera mot åsiker som att varje förälder gör som de vill med sitt barn känns helt omöjligt. den inställningen går emot allt jag tror och står för som förälder/vuxen/yrkesmänniska.emsor1: keep up the good work!
    Vilken tur att varje förälder inte gör som de vill med sitt barn! Fy f*n hur samhället skulle se ut om de reglerna gällde...
  • Grodan Soda

Märkligt att man far med påståenden i en sån här tråd men sen kan man inte stå för dem.

• Grodan Soda
    Lova03 skrev 2007-05-21 00:02:40 följande:
    MEN ALLA GÖR VAD DE VILL MED SINA BARN!
    Nej, alla gör inte vad de vill med sina barn. Absolut inte.
  • Grodan Soda
    SparklingSnow skrev 2007-05-21 00:10:30 följande:
    Hanna1984: Jag vet fler som råkat ut för samma sak, så jag är inte ett spec.fall.Ingen som tänkt på risken att små barn kan pilla ut örhänget och svälja det?
    Eller att det kanske inte är särskilt skönt att ligga på sidan med ett örhänge i örat? Barn har mjukare hud än oss.
  • Grodan Soda

Att hitta på att man vaccinerar barn mot utrotade sjukdomar (vilket förstås inte är sant) är också hemskt fult.

• Grodan Soda
    Lova03 skrev 2007-05-21 00:27:38 följande:
    De flesta sjukdomar som man vaccinerar mot idag är faktiskt VÄLDIGT sällsynta här i Sverige just pg a vaccinationerna de får.Men man får som förälder välja sj OM man vill ta vaccinen eller inte och får man välja så är det inte så troligt att det ploppar upp en epidemi ganska snrt,eller hur?Och jo,smittkoppor har utrotats!
    Det är stor skillnad på "sällsynta" och icke existerande.

Att smittkoppor är utrotade är inte sant. Varför skriver du det?
Svar på tråden Hål i öronen?