Inlägg från: babyblomma |Visa alla inlägg
  • babyblomma

Hål i öronen?

Har en vännina som gjort det på sin dotter..Hon är riktigt söt i sina små öronhänge...ser absolut inget fel med det..

JUST NU GÄR JAG UNDER NAMNET SKÅNE-ANGELICA
  • babyblomma
    Emsor1 skrev 2007-05-21 00:24:18 följande:
    Hanna: Men har du någonsin träffat ett litet barn som kunnat tala för sig själv? det behöver ju inte bli synligt fel. som någon skrev tidigare, vet vi ifall barnet inte störs av att tex sova på sidan med hål i öronen? jag vet att jag måste ligga på ett visst sätt för att det ska va bekvämt å då är inte mina örhängen särskillt stora.Och jag tycker inte detta har någonting med länder å dyligt å göra för barnen är skapta på precis samma sätt överallt.
    Måste bara lägga mig i lite grann, har haft hål i öronen sedan jag var 3 månder och jag lider absolut inte av sömn brist..
  • babyblomma
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 00:28:09 följande:
    babyblomma; precis!
    Herregud, hål i öronen dör dom inte av..Vad jag vet så lever jag än..Eller TS vad tror du
  • babyblomma
    Emsor1 skrev 2007-05-21 00:29:22 följande:
    babyblomma: nej det menar jag inte heller:) bara ett exempel på att barn kanske inte alltid kan göra klart om dom lidar av något.
    Vad ska dom lida för???? Klart att det kanske gör ont vid det tillfälle då dom får hål i öronen men inte sedan..
  • babyblomma
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 00:32:18 följande:
    babyblomma; Nej,verkligen inte. Och du verkar verkligen levande. :)
    Jag tror det och jag har bli nu inte chokade hål i öronen..PÅ detta sover jag gott om natten ..HMM konstigt
  • babyblomma
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 00:33:30 följande:
    babyblomma; Fast Amirah sa inte ett knyst. Hon gråter av sprutan men inte när hon tar hål i örat. :)
    Där ser ni TS baby mår prima ballerina, däremot borde du sätta ditt BVC då dom tagit  spruta på din dotter och hon  visade sig  bessvärad av det..
  • babyblomma
    Emsor1 skrev 2007-05-21 00:34:56 följande:
    babyblomma: men om det då gör ont på dom när du gör hålen, varför göra dom då? har hon gjort sig förtjänt av den smärtan trotts att den bara är liten och snabb?Känns som denhär tråden bara går runt och runt...
    Liten påminelse till dig, min son har inga hål i öronen..Min väns dotter har det och jag fick det jag var liten...
    Om man ska tänka så så borde man förbjuda vacc sprutan eller dylikt...
    Men du ksnke tro att jag blivit förstörd av mina hål i öronen
  • babyblomma
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 00:37:43 följande:
    babyblomma; Vadå menar du att dom gör övergrepp på mitt barn? :)
    Ja du borde göra en anmäla på BVC för att dom tvingat din dotter att bli vaccinerad
  • babyblomma

Jag klipper min sons naglar och han bli måttligt bessvärad av det, ska jag låta dom växa???

• babyblomma
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 00:59:14 följande:
    Chloe; Mitt barn är bäst som det är. Det handlar inte om att hon blir sötare. Det handlar om att vi gjort så i flera generationer!
    Du gör inget fel..Stäng av FL, det blir bara värre...
Svar på tråden Hål i öronen?