• Ewis

Hål i öronen?

Jag tog hål i vuxen ålder, jag är 34 år och tog hål i öronen i februari.
    Aj shit va ont det gjorde efter inte när jag tog hålen utan flera veckor efter och ska jag vara ärlig har jag ont fortfarande och varar ibland.
    Jag skulle inte villja utsätta min lilla bebis för värken jag hade.
    Jag har en son som aldrig ens pratat om hål i örat ochb han är 9 år och sedan har jag en dotter på 2 år och hon kommer att behöva tjata väldigt mycket och länge på mig inna hon får hål.

• Ewis

Okej du har tagit reda på fakta MEN funderade du aldrig på att det kanske gjorde ont och gör ont för din lilla tös?

• Ewis

Nä det gjorde inte jag heller när jag tog hålen men flera dagar efter hade jag väldigt ont och jag har det fortfarande ca 3 månader efter fast öronen ser jätte fina ut!

• Ewis

Hanna/TS
    Ja det är ju jätte bra att du tror att ditt barn inte har fått någora problem eller någon värk i öronen efter håltagningen MEN jag tycker att det är väldigt dumt att chansa men det är va jag tycker.

• Ewis

Hanna/TS

Att denna tråd Bara var tänkt för dom som tagit hål i öronen på små bebisar framgick tyvärr inte och det har ju funnits liknande trådar på FL och dom har innehållit både ris och ros ang. hål i öronen på små bebisar och det borde väl även du veta och förstå att även din tråd skulle ge delade åsikter.

Jag vet att jag läste i någon annan tråd ang. att dom som tar hål i öronen på små bebisar ofta är unga föräldrar /wt föräldrar.
    Stämmer det?

Sorry TS nu är jag och skriver i din tråd fast jag inte får.

• Ewis

Finns det ingen som kan göra en omröstning på hur gammal man är som förälder när man tar hål i sin bebis öron.
    Bara för kul skull, väldigt oviktigt men nu fastande det i huvudet att jag lästa att någon påstod att det var fakta att man var ung.

• Ewis

hanna/TS
    I ett så stort forum får man nog räkna med att man inte bara får svar av dom man vill.
    Det är ju lika för alla i alla trådar här på FL.
    Tror även att du förlorar och att man gärna berättar för dig hur farligt och dumt man tycker att det är med hål i öronen på en bebis för att du har taggarna ut och kanske inte alltid är så trevlig i dinna svar.
    Tycker nog inte att jag läst några svar till dig som är dumma och otrevliga utan dom flesta innehåller ju riktig info om att det finns risker.

• Ewis

Kan det vara så att man gör hål i öronen på beisar i andra länder för att man är okunniga om riskerna?

• Ewis

Kan det vara så att man gör hål i öronen på beisar i andra länder för att man är okunniga om riskerna?

• Ewis

Ni som tagit hål eller ska ta hål har ni sökt på nätet.
    Jag gjorde det när jag 34 år tog hål i öronen och jag hittade många fruktansvärt äckliga bilder på hur öron kan se ut efter håltagning.
    Fy jag ångrade mig nästan att jag tagit hål när jag såg bilderna.

Svar på tråden Hål i öronen?