Inlägg från: Bellan85 |Visa alla inlägg
  • Bellan85

Hål i öronen?

har inte läst hela tråden bara ts..
    Men varför ta hål på bebisen/barnet om den inte själv säger att den vill ha det?
    Får jag en tjej, så när hon frågar om hon får ta hål i öronen OK då vet hon vad det är, hon frågar om det.
    Men en bebis på 0-5 månader varför skulle den behöva hål i öronen..?
    Fatta inte idén

• Bellan85

Har hål över hela kroppen jag med, men jag håller med pinkstar.
    Hela pistolen behöver inte vara dränkt i blod utan det räcker att det kommer lite blod på plattan som håller i örhänget och som följer med örhänget i örat.

Men jag frågar igen, VARFÖR ta hål i öronen på en bebis ?

• Bellan85

Näe det gör det inte, hade hon skrivit det måste jag ha missat.
    Men att det kan smitta via en pistol kan det..

• Bellan85

Asså jag förstår det bara inte..
    Varför inte vänta tills dom är kring 6-7 år då dom kan säga själv om dom vill ha eller inte..
    På en bebis, nej verkligen inte.Det borde finnas en gräns på det, som det gör med piercings.

• Bellan85

Svart tulpan:
    Jag bor i Sundsvall så det är ganska stort här, men jag har inte sett det på några små bebisar.

• Bellan85

Ts varför ta du det så "rasistikt" när någon skriver något..MicaelochMaria skrev väl inget om blattar och svenska mammor?Eller missade jag nåt där?

• Bellan85

NÄe jag ser det inte som rasistikst, jag ser det som en åsikt precis som du har din..
    Kanske respekten för varandras åsikt är lite dålig..
    Jag har inte skrivit något om övergrepp så mej kan du räkna bort i "vi"..
    Men här på FL så har många svårt att respektera varandras åsikter det är något jag märkte ganska snabbt.
    Det jag kan skriva är att jag PERSONLIGEN inte skulle göra det då jag skulle kunna göra det, och skulle sen vänta tills hon blir gammal nog och säga att hon vill ha det.
    Men jag kallar ingen för hjärtlös och dålig mamma..

• Bellan85

Men ts personligen förstå jag att d bli less att bli kallad saker när du bara ville ha svar på din fråga.
    Att bli kalla dålig mamma och barnmisshandlare har jag oxå blivit för att jag rökte under min graviditet.

Svar på tråden Hål i öronen?