Inlägg från: Hanna1984 |Visa alla inlägg
  • Hanna1984

Hål i öronen?

Emsor1; Men då är det tur att vi har en speciell guldsmed som vi känner :) Asså man får ju kolla upp allt. Och testa allt om så krävs..

• Hanna1984

Emsor1; fråga gärna av nyfikenhet du kom inte heller med ett påhopp om att det skulle vart övergrepp ;) Diskussion kan jag ta. Men vissa är bara pinsamma. hehe
    Men tråden var avsedd för dom som tagit hål på sina barn. Frågan lyder ju trots allt så. :)

• Hanna1984

SparklinSnow. Fortfarande finns det speciella örhängen för barn!!!!

• Hanna1984

Odin; Men du måste förstå en sak. Om detta vart vanligt i sverige hade du inte suttit här o sagt så. Det är bara så. Barnen lider inte i andra länder för att dom har hål i örona! Konstigt att dom gör här i Sverige ifall dom har små smycken i deras öron!

• Hanna1984

För det första handlar det inte riktigt om fåfänga heller. Visst är det fint. Men det är bara det att det är nåt vi alltid har gjort. Våra barn går även med andra slags smycken. Det är bara så. Och hade det varit så i sverige så hade ingen här snackat som ni gör nu.

• Hanna1984

Fast vi har då aldrig haft nåt problem att sova på våra örhängen. Ni snackar om dom som att dom vore stora klot. haha
    Asså min dotter märker inte en av dom. Och tro mig, minsta lilla grej som sitter fel klagar hon över. Hon visar det med alla möjliga grejer förutom att hon ej kan säga det.
    Men inte visat något obehag av örhängena. Man ser väl för fan på sitt barn ifall det tycker att nåt är jobbigt el om nåt gör ont?

• Hanna1984

LOva03; stämmer bra. Jag behöver ej at vaccinationerna på bvc om jag inte vill. Det behöver ju ingen. Men jag tar dom ändå. Vet inte iförsig varför ifall dom dött ut :)

• Hanna1984

Emsor1; Men mitt barn kan göra klart ifall hon lider av nåt.
    hehe. Hon kanske är en udda bebis då. :)

• Hanna1984

babyblomma; Nej,verkligen inte. Och du verkar verkligen levande. :)

Svar på tråden Hål i öronen?