Hål i öronen?
Svarttulpan; Men om vi säger såhär. Här vart vi bor så här typ 7 tjejer av 10 hål. Är det inte jätte vanligt då?
Svarttulpan; Men om vi säger såhär. Här vart vi bor så här typ 7 tjejer av 10 hål. Är det inte jätte vanligt då?
Men det kan finnas nickel i äkta guld. hehhe
Hade du haft rätt smycken från början hade du kanske sluppit.
moonflower; Men det handlar om smycken. el du kanske fick det av en klocka el en knapp vem vet. AJg har ju tagit reda på allt. Frågat läkare, frågat bvc och dom som tar hål. Och vi har bara haft bra erfaraenhet av hålen ..
svarttulpan; Men skulle min dotter vilja ta bort dom får hon. Inget mer med det.
7/10 ja. Du sa att det inte var vanligt där du bor. Här är det typ 7 av 10.
Liljan77; Jasså det säger du? Aldrig hört det innan. Jag är en som har bra karriär,pratar ren svenska och dessutom svensk medborgare. Räknas som svensk helt enkelt. Men tråden var inte till för dig och dina påhopp. Tråden gick så bra tills sånna som du kom. Grejen är den att det är klart att man blir arg när man hör sånt som du påstår. Min dotter har hål i örona och punkt o slut. Var dessutom på bvc och hon skrattade när jag berättade om denna hysteri. Det har funnits under alla år. Dessutom även bland svenskar faktiskt. Nu handlade tråden om nåt helt annat så lägg din dyrbara tid på något annat kul. Eftersom du verkade vara lite rasistisk såndär tragisk typ så kanske du borde gå till en tråd där det handlar om invandring o säga din åsikt. Tack för mig nu tar jag bort denna tråd. Svaren kommer ändå på min mail eftersom ingen pallar med detta.
Micaelo Maria; Ja, det är det man ska göra.
Pinkstar; Jag har hål över hela kroppen.. iförsig tagit bort det mesta men.. Det är ett örhänge som gtår igenom örat inte nån grej som går igenom alla. Så ja, dum får du nog vara isåfall.
Vet du hur hiv smittar överhuvudtaget? Så du tror allvarligt talat att om jag får blod på huden av en hiv sjuk person så blir jag smittad. Och inte mer med det, tror du att det är skillnad ifall man är 0 el 10 år då? HIV kan ju vem som helst få. Så vad har åldern med det att göra.
Moonflower; Nej, Tyvärr..
Bellan85; ja, men spalr det då nån roll hur gammal man e för att HIV ska smitta. NEJ!
Bellan85; Varför vi gör det. För att vi gör det. ´har alltid gjort. I våra länder är det inag konstigheter..