Inlägg från: Hanna1984 |Visa alla inlägg
  • Hanna1984

Hål i öronen?

Moonflower; Nej, verkligen inte!

• Hanna1984

Moonflower; ja, tänk vilka hemska mammor vi blattar är. Usch och fy.

• Hanna1984

moonflower; det jag mer menade var att det görs i andra länder. Många får det redan på bb.

• Hanna1984

moonflower. nu är det inte förbjudet att göra det och verkligen inte barnmisshandel. Vem är du som ska sitta o hacka ner mig för att min dotter har hål också min mamma som gjorde hål när jag var liten på mig. Tråden var inte till för kritik. starta en ny tråd isåfall

• Hanna1984

Och det konstiga är att ni är så dömmande här. Alla som man möter ute är bara positiva för det. Dom tycker att det är fint och att det är lika bra att dom gör det när dom är små pga att vi kan hålla rent dom bättre.
    Som sagt min dotter har hål i örona, vill hon ta bort dom en dag får hon göra det.

• Hanna1984

MicaeloMaria, Måste då påpeka att min dotter gråter av sprutan. Men sa inet ett knyst när hon fick hål.

• Hanna1984

Moonflower; varför idag 30 år senare? Hon kunde ju tagit ut dom tidigare. Jag har hela öronen fulla och tom resten av kroppen som jag tagit ut. Den ända som syns e väl naveln. skulle hon vilja ta bort dom kan hon ju göra det.

• Hanna1984

MicaelochMaria; Men tråden var inte till för åsikter. Tråden var till för dom som gjort hål. Och det e jobbigt att dom inte ens kan svara här utan att behöver skicka ett mail istället.

• Hanna1984

Moonflower; syns inte på mig. Inte ens operatinsärren syns. Så det e ju från person till person.

• Hanna1984

Moonflower; syns inte på mig. Inte ens operatinsärren syns. Så det e ju från person till person.

Svar på tråden Hål i öronen?