Hål i öronen?
Fast som du säger, jag har väl inte rätten att skriva här, mitt spädbarn har ju trots allt inga blingbling i öronen!
Tack och lov
Hejhej!
Fast som du säger, jag har väl inte rätten att skriva här, mitt spädbarn har ju trots allt inga blingbling i öronen!
Tack och lov
Hejhej!
Möjligt, men vad hade du väntat dig när du la ut tråden? Att folk skulle tycka att det var super eller?
De flesta är faktiskt emot hål i öronen på spädisar, så lägger man en sån här tråd så får man skylla sig själv.
Men herregud. Hade du väntat dig att bara de som gjort hål skulle svara, helt ärligt?
Och hålen är ju redan tagna, så varför försvarar du det?
Jag tänker inte lägga energi i att diskutera rätt och fel.
Jag fattar bara inte hur man har hjärta.
Ok, nu får du lägga av. Jag har aldrig antytt något om kultur, överhuvudtaget! Jag skiter faktiskt var du är från. Helt ärligt. Det kvittar om du är från mars. Ja - jag tycker det är hjärtlöst. Iallafall när inte barnet i fråga får vara med och bestämma. Är inte ungen söt som det är?
Ja, Det låter ganska "ungt" tycker jag.
Det handlar ju inte ens om kultur! Gah, vad är det du håller på med? Det handlar om varje enskild individ, jag har aldrig nämnt något om kultur, och jag har inte sagt att jag inte accepterar, jag har sagt att jag tycker att det är sorgligt och hjärtlöst.
Det är lika illa vare sig du är svensk, fiskpinne eller tegelsten!
Uppenbarligen.
Gott, då kanske man kan diskutera utan att bli klassad som rasist helt utan anledning.....
Håller med TS, känns lite som om barnen inte är tillräckligt vackra redan liksom. jag hade vart vansinnig om min mamma bestämt en sån sak över mitt huvud. Speciellt om jag fått nickelallergi!
Ops, la denna i helt fel tråd! skulle hamnat i den som bellan85 länkar till. Bara så ni vet.
jag håller difinitivt inte med TS i denna tråden.