Inlägg från: Hanna1984 |Visa alla inlägg
  • Hanna1984

Hål i öronen?

mamma86; Jag fick inte det och har alltid varit så himla nöjd. Herregud om inte hon skulle vilja ha hål så får hon väl ta bort dom. Inte mer med det.

• Hanna1984

har bara 2 hål.. ett i varje öra. Hade hela öronen, naveln, tungan, osv osv... inget syns. Men saker kanske läker på mig. Mina opreationsärr syns inte heller. Det kanske är individuellt.

• Hanna1984

mamma 86; Ja, det är ju så. ALLA har OLIKA åsikter!

• Hanna1984

mamma 86; Hmm det e nog inte därför. Jag tycker att det är otroligt vackert. Dessutom ångrade jag aldrig mina hål. Och jag hade ett val att ta ut dom. Fattar du inte. Att ta hål är precis som att inte ta. Vill du ej ha ta ut vill du ha sätt dit.

• Hanna1984

mamma 86; Men då är du egoistisk som inte tar. HAHA.
    om flest barn tjatar ändå om hål typ efter 2..

• Hanna1984

mamma 86; Men herregud. Hon får väl ta ut det ifall hon ej skulle vilja ha. Än en gång var jag inet intresseras av din åsikt. Ville komma i kontakt med andra som gjort samma sak. Och dom har svarat mig genom mail.

• Hanna1984

mamma 86; Nej, men en än gång har inte DU hört. tror du världen kretsar runt dig. Tror du att det du inte vart med om el hört inte är sant el existerar??

• Hanna1984

proudwoman; förstår vad du menar. Men allt sånt är så himla individuellt.

• Hanna1984

mamma 86; du är ju fan dum i huvudet!
    sitter du o säger att jag ej borde skaffat barn. och vem fan e du att bestämma det.
    och en än gång så gråter ofta inte barn när dom tar hål. har vart med så många gånger o dom har ej sagt ett knyst!!!
    men nu var det så att jag startade denna tråd för att prata om hål o inte med sånna som du!

• Hanna1984

frog leg; haha aa barn e roliga. :)

Svar på tråden Hål i öronen?