Invandrare...
Och nar det inte finns nagra renrasiga svenskar kvar kan vi val lika garna spranga jorden i luften, eller? Uj.
Och nar det inte finns nagra renrasiga svenskar kvar kan vi val lika garna spranga jorden i luften, eller? Uj.
Ja er sorts invandrare har nog Janne inget emot. Det ar skillnad pa invandrare och invandrare, vet du val. De RIKTIGA invandrarna, de folk MENAR, ar allesammans svartmuskiga muslimer som bryter mot lagen och lyfter bidrag.
Jag ar svensk och har flyttat utomlands. Jag sitter inte och lyfter bidrag men OM nagot skulle handa och jag inte kunde forsorja mig sjalv sa kommer sjalvklart mitt nya land hjalpa mig. Konstigt vore det annars. Varfor sticker det sa forbannat i ogonen pa folk att detsamma galler folk som flyttar till Sverige?
Nu har jag surfat runt for att forsoka hitta undersokningar om "ras"-relaterade orattvisor i rattssystemet.
En artikel (www.sagepub.com/upm-data/5143_Banks_II_Proof_Chapter_3.pdf) talar om hur ras spelar in vid uttdelande av dodsstraff i USA - svarta som mordar vita loper hogst risk att domas till doden medan vita mordare over lag loper betydligt mindre risk att domas till doden:
"Research has shown that, controlling for
type of homicide, race is a factor in the prosecutor?s
decision to seek the death penalty
and in its imposition (Aguirre and Baker
1990; Baldus, Woodward and Pulaski
1990). It appears that the race of the victim,
together with the race of the offender, have
a significant influence on the prosecutor?s
willingness to seek the death penalty and on
the willingness of judges and jurors to
impose it (see Table 3.3). Black offenders
convicted of murdering white victims are at
the highest risk for receiving the sentence of
capital punishment, and offenders, whether
black or white, convicted of murdering
black victims are least likely to receive the
death penalty."
Seroxx: Vad har du fatt det ifran, att det ar "alla Svenskars skyldighet att visa --- patriotism"?
Det ar val snarare alla svenskars rattighet att valja om de vill vara patrioter eller inte?
Jan, det ar nastan som om du ar BSs groupie eller nagot..
Ar det ett argument, Jan?