Inlägg från: Cracker |Visa alla inlägg
  • Cracker

Invandrare...

Nej, tycker invandringen kostar för mycket för staten och Sverige driver en vanvettig invandringspolitik. Vi borde stänga gränsen för ett par år för att kunna ta hand om dem som finns här nu.

• Cracker
    vagabond77 skrev 2007-05-17 16:30:37 följande:
    Läs artikeln i trådstarten, den tar upp några av de invandrare som gör oss rika.Gränserna är stängda, folk väller inte in vind för våg. Det är svårt att få uppehållstillstånd i Sverige. Visst kan system alltid förbättras, men att vägra flyktingar rätten till sina liv i vår strävan efter perfektionism tycker jag är fel. Läs gärna ariklarna som Micke klistade in. Om bidragsberoendet i SD. Kanske borde de sopa rent framför sin egen dörr...
    Med tanke på sossarnas och vänsterpartiets medlemsfusk för några år sedan (?) så är det där ett busstreck.
  • Cracker

Det är inte Sveriges uppgift att rädda hela världen, vad jag har förstått så har Sverige stått för den största delen av invandringsmottagandet i europa, varför skulle vi det? Detta skapar enbart mer problem i vårt land då det blir alltför många att ta hand om.

• Cracker

Jag anser att den bästa invandringen kommer från norden och latinamerikanska länder (då kvinnor är så sjukt snygga där).

Svar på tråden Invandrare...