Inlägg från: jtoao |Visa alla inlägg
  • jtoao

Invandrare...

Jag har för mig att befolkningstalen i Sverige skulle minska om det inte var någon invandring....

Hur som helst så är ju dom allra flesta folk som VILL GOTT! Dom kommer inte hit och vill leva på bidrag och föda barn som sen ska leva på andra bidrag...
    Dom VILL ha jobb och försörja sig själva troligen mer än dom flesta svenskar..

I varje trångt utrymme så växer det snart en svamp!
  • jtoao

Tror du exempelvis anonymiserade ansökningar skulle råda bot på det?
    Skulle vi få se fler invandrare på arbetsplatserna då?

Om ja - då har vi ju faktiskt diskriminerat Muhammed och Mustafa.

Det är provat och JA dom var diskriminerade!

• jtoao
    BadSector skrev 2007-05-19 21:11:29 följande:
    "Hur många Svenskar är det då inte som missköter sig?! ska man skicka iväg dom också?"Det kan man tycka, men det är VÅRT ansvar att ta hand om vår befolkning.Det är däremot inte ANDRA LÄNDERS befolkning."För mig handlar det inte om mitt och ditt land, utan anser att alla är välkommna"FLera här verkar förespråka totalt öppna gränser.Det är så urbota naivt att man borde fråntas rösträtten om man uttrycker den åsikten.
    Andra länder tar minsann hand om våra knarklangare och tjuvar, om dom åker fast.

Tur att du inte har rätt att ta någons rösträtt, men din borde övervägas mycket noga.

Är inte EU för helöppna gränser?
  • jtoao

dU FÅR BÖRJA KASTA LÄNKAR FÖRST, ELLER SÅ FÅR DU HELT ENKELT LITA PÅ ATT JAG HAR RÄTT, FÖR DET HAR JAG!

BadSector skrev 2007-05-19 21:18:56 följande:
    .jtoao;"Det är provat och JA dom var diskriminerade!"Åhåhå!Tell me more!Jag vet nämligen också att det prövats, och jag vet resultaten. ;)Ge mig en referens till det du bygger denna slutsats på.
  • jtoao
    BadSector skrev 2007-05-19 22:24:22 följande:
    "dU FÅR BÖRJA KASTA LÄNKAR FÖRST, ELLER SÅ FÅR DU HELT ENKELT LITA PÅ ATT JAG HAR RÄTT, FÖR DET HAR JAG!"Det är inte riktigt så det fungerar.Du gjorde ett påståenden - att anonymiserade ansökningar prövats och att utfallet visat att invandrare diskriminerades.Det ligger på DIG att visa att det du säger är något mer än dina egna fantasier."Du menar att de asylsökande är ekonomiska lycksökare? Eller deras familjer?"97% av de som söker asyl har gjort sig av med sina identitetshandlingar.Syftet med detta är att få asyl av humanitära skäl genom att uppehålla sig i landet tillräckligt länge, eftersom något skyddsbehov som berättigar till asyl icke existerar."Om det vore så att så många försvann ut i Europa och att Sverige vore en gateway så borde du ju inte oroa dig, för då har de ju försvunnit från Sverige, DITT paradis."Godag yxskaft?Försöker du förolämpa mig, eller vad gör du?
    Hmm enligt dig eller dom universella fl-lagarna? Jag föreslår att du googlar lite så får du nog se!
Svar på tråden Invandrare...