Inlägg från: Nellee |Visa alla inlägg
  • Nellee

Glamour

Nathalie009 skrev 2007-06-28 12:27:06 följande:
    ja detta program jag säger bara det, nu är Taylor tillbaka från de döda hon har visst levt hela tiden, helt otroligt, undra hur dom ska förklara detta man fick ju se henne i kistan å allt
    En Prins Omar har haft Taylor hela tiden Helt sjukt och larvigt. Det var en människa i kistan, men inte Taylor, Omar hade "Ordnat" så att en annan skulle se likadan ut som henne..
  • Nellee
    frökenE skrev 2007-06-29 21:52:37 följande:
    Det var inte en annan människa i kistan utan en välgjord docka...det sa Omar med...En människa skulle nog inte se så fräsh ut efter massor av år i graven...
    Ha,ha,ha Inte mycket. Men på begravningen var jag helt säker på att det var en människa, som de hade "gjort" om.
  • Nellee
    Chanel skrev 2007-06-29 21:57:25 följande:
    Vaaaaaaaaaa? fick han tag i henne igen? ojjjj... jag ska nog ta igen lite jag bara äääääälskar glamour och det stämmer inte att det bara är gamla tanter som tittar på det Nellee skrev 2007-06-28 22:25:23 följande:
    Hans "folk" hämtade henne på sjukhuset.. knäppt, men sant (sant i glamour-världen) Nä, jag är ingen gammal tant! *sss*
  • Nellee

Nej, hon blev skjuten men dog inte utan hamnade i koma. Hon har levt i hans palats sedan dess

Det händer massa galna saker, men är spoilers, om du vill kan jag inboxa dig. Det kanske är någon som inte vill veta.

• Nellee
    Toknorskan skrev 2007-06-29 22:24:58 följande:
    Hihi i Norge har dom visat flere episoder enn i Sverige. Ungefär ett år lenger er vi kommet  
    Jag gav upp och följer USA avsnitten, händer alltid mer när de är längre fram
  • Nellee
    Chanel skrev 2007-06-29 22:23:21 följande:
    Dom är alltså inte det? RJ? Hmm, vem är det?
    Brooke och Ridges son
  • Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 22:35:42 följande:
    NJa,än är denna historia inte avslutad och jag tror och hoppas på att RJ egentligen är NJ
    Lägg ägg De gjorde tester ditt Brickyfan!
  • Nellee
    Chanel skrev 2007-06-29 22:51:08 följande:
    ooo sicken rolig tråd
    Ha,ha Bricky-fan är bra skumma så att du vet, håll dig långt borta
  • Nellee
    Chanel skrev 2007-06-29 22:55:24 följande:
    Bricky? Brooke o Nick? jag tycker att brooke är alldeles för mycket... nu har hon rumlat runt med hela manliga rollbesättningen... hon kanske tar sig an Taylor snart... eller amber? Hmm...
    Brooke går efter allt Taylor har, det säger Taylor i ett avsnitt till Brooke Och frågar om hon är sinnessjuk, haha. *Duckar för Thalis*
  • Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 23:12:36 följande:
    Vad? Taylor är en nykomling i serien!!Brooke hade Ridge före Taylor,Eric för Taylor,Thorne före Taylor och ÄVEN NICK före Taylor!Vem är det som tar hand om Brookes Avdankade män? Jo,Taylor!!!
    Hallå där! Brooke skuttar mellan männen i släkten som en strumpa i en torktumlare. Ena kvarten där, nästa sekund är hon såååå kär i nästa. När de kom från Australien då? Hon visste om Nicks och xx förhållande, ändå åker hon dit, klär av sig som vanligt och försöker ha sex med honom!
  • Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 23:18:35 följande:
    Skojar ju bara med dig Gillar Brooke, men tycker att hon blir för mycket ibland. Tycker däremot att hon passar bättre med Ridge i dag än Taylor, de har vuxit ifrån varandra.
  • Nellee
    lanfear skrev 2007-06-29 23:25:05 följande:
    jag tyckte att Taylor passade ihop med den där läkaren? (kommer inte ihåg hans namn) de var vänner osv osv.Och Taylor är ingen ängel hon nej! det är bara det att hon gör allt så "under-cover" och har nästan alltid haft stephenis stöd!
    Hon och Stephanie har inte kommit så bra överens sen hon kom tillbaka. Taylor säger ifrån mer nu och har tuffat till sig. Stephanie har knatat över till Brookes hörna.
  • Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 23:23:01 följande:
    Den man tydligaste man ser operationerna på är Tylo Hunter(Taylor),på Brooke kan man åtminestone se lite fina rynkor vid närbilder!Roligast var när Taylor hade precis kommit tillbaks,hennes läppar såg ut som om det hade råkat ut för Mike Tyson 3 gånger om Jag har följt serien sedan den började här hemma,då gick jag väl i 6:a eller 7:an! Kommer ihåg att hela klassen diskuterade avsnitten dagen efter! Då gick den på 5:an och man kunde se veckans alla asvnitt på söndagen,det var tider det
    Jag irriterar mig på hennes läppar! De ser skumma ut.

Har sett glamour sen det kom till Sverige, är helt fast Irriterande dock när de byter kanal titt som tätt.
  • Nellee
    lanfear skrev 2007-06-29 23:30:51 följande:
    och de byter tider! det sköna är att nu är det ju två avsnitt efter varandra eller har jag fel nu?
    Ja, nu är det två avsnitt
  • Nellee

Eileen Davidson som spelade Kristen i days är med i glamour nu. Världens tråkigaste figur..

• Nellee
    Thalis skrev 2007-06-29 23:44:20 följande:
    Jag också Fast ibland garvar jag nästan ihjäl mig!Som när Marlena var djävulen och man fick göra en exorcism*fniss*
    Hon blir snart "besatt" igen
  • Nellee
    esperando skrev 2007-06-30 14:45:44 följande:
    hahahaha...gillar du Brooke?..Hon bara lipar ju! Ut Ut Ut
    Ya,ya Håller med, in med Taylor och ut med Brooke!

*sorry Thalis
Svar på tråden Glamour