• jessie jones

Glamour

Kollade precis en liten stund på glamour. Följde det för några år sedan...men nu hängde jag inte med. Såg att Amber? högg av repet när Ridge skulle rägga Bridget...varför?
    Kan någon i stora drag berätta hur allt ligger till..vem är ihop med vem? osv...

• Svar på tråden Glamour
  • Nathalie009

ja detta program jag säger bara det, nu är Taylor tillbaka från de döda hon har visst levt hela tiden, helt otroligt, undra hur dom ska förklara detta man fick ju se henne i kistan å allt

• Elli47

Oj... har det hänt så mycket? Jag såg en del avsnitt av Glamour när jag var föräldraledig 2003... jag vet att Taylor är död men då var hon inte det då? Nåja, konstigare saker har väl hänt... vi minns väl Bobby i Dallas som promenerade ur duschen en dag efter att ha varit död länge och det där med döden var bara en hemsk dröm som Pamela haft....

• Nellee
    Nathalie009 skrev 2007-06-28 12:27:06 följande:
    ja detta program jag säger bara det, nu är Taylor tillbaka från de döda hon har visst levt hela tiden, helt otroligt, undra hur dom ska förklara detta man fick ju se henne i kistan å allt
    En Prins Omar har haft Taylor hela tiden Helt sjukt och larvigt. Det var en människa i kistan, men inte Taylor, Omar hade "Ordnat" så att en annan skulle se likadan ut som henne..
  • frökenE

Det var inte en annan människa i kistan utan en välgjord docka...det sa Omar med...En människa skulle nog inte se så fräsh ut efter massor av år i graven...

• Nellee
    frökenE skrev 2007-06-29 21:52:37 följande:
    Det var inte en annan människa i kistan utan en välgjord docka...det sa Omar med...En människa skulle nog inte se så fräsh ut efter massor av år i graven...
    Ha,ha,ha Inte mycket. Men på begravningen var jag helt säker på att det var en människa, som de hade "gjort" om.
  • Chanel

Vaaaaaaaaaa? fick han tag i henne igen? ojjjj... jag ska nog ta igen lite jag bara äääääälskar glamour och det stämmer inte att det bara är gamla tanter som tittar på det

Nellee skrev 2007-06-28 22:25:23 följande:
    En Prins Omar har haft Taylor hela tiden Helt sjukt och larvigt. Det var en människa i kistan, men inte Taylor, Omar hade "Ordnat" så att en annan skulle se likadan ut som henne..
  • Nellee
    Chanel skrev 2007-06-29 21:57:25 följande:
    Vaaaaaaaaaa? fick han tag i henne igen? ojjjj... jag ska nog ta igen lite jag bara äääääälskar glamour och det stämmer inte att det bara är gamla tanter som tittar på det Nellee skrev 2007-06-28 22:25:23 följande:
    Hans "folk" hämtade henne på sjukhuset.. knäppt, men sant (sant i glamour-världen) Nä, jag är ingen gammal tant! *sss*
  • Chanel

Så hennes sjukdom var bara fejk då? hmm, varför?

Nellee skrev 2007-06-29 22:04:41 följande:
    Hans "folk" hämtade henne på sjukhuset.. knäppt, men sant (sant i glamour-världen) Nä, jag är ingen gammal tant! *sss*
    Händer det ngt mer galet?
  • Thalis
    Chanel skrev 2007-06-29 22:10:02 följande:
    Händer det ngt mer galet?
    Taylor blev skjuten av Sheila(Du vet galningen som var gift med Eric),Prinsen tog hand om Taylor till hons blev frisk och några år till!!
    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
Svar på tråden Glamour