-
Taylor blev skjuten av Sheila(Du vet galningen som var gift med Eric),Prinsen tog hand om Taylor till hons blev frisk och några år till!!Chanel skrev 2007-06-29 22:10:02 följande:Händer det ngt mer galet? -
Hahahaha åh nej,Brooke och Ridge är inte alls syskon!Chanel skrev 2007-06-29 22:15:20 följande:Jaaaaaaa, skriv ngt!! klassikern är väl att ridge och brooke är syskon, men den är gammal och jag vet verkligen inte om det är sant... Nellee skrev 2007-06-29 22:12:14 följande: -
Bläh det hoppas jag verkligen inte med tanke på en viss RJ !
-
NJa,än är denna historia inte avslutad och jag tror och hoppas på att RJ egentligen är NJNellee skrev 2007-06-29 22:29:16 följande:Brooke och Ridges son
-
Ett test som Sally försökte ändra på,vilket resulterade i kaos i labbet!
Sätter en slant på RJ är N:s eller att det kommer en Bricky baby den närmaste framtiden
-
Vad? Taylor är en nykomling i serien!!
Brooke hade Ridge före Taylor,Eric för Taylor,Thorne före Taylor och ÄVEN NICK före Taylor!
Vem är det som tar hand om Brookes Avdankade män? Jo,Taylor!!!
-
Hahaha Katherine Kelly Langs man har inget med serien att göra,dock så var Brookes son hennes riktiga son när han var bebis,Alltså Rick spelades av KKL:s riktiga son.lanfear skrev 2007-06-29 23:02:32 följande:visst var det så att Brooks make (i verkliga livet) är typ producent eller nått för serien? Det gick ju rykte om det ett tag.Han kanske tänder på att se henne med ALLA manliga skådisarna. -
Man ska hålla det i släkten!Nellee skrev 2007-06-29 23:15:35 följande:Hallå där! Brooke skuttar mellan männen i släkten som en strumpa i en torktumlare. Ena kvarten där, nästa sekund är hon såååå kär i nästa. När de kom från Australien då? Hon visste om Nicks och xx förhållande, ändå åker hon dit, klär av sig som vanligt och försöker ha sex med honom!
Javisst Brooke gör fel,MEN jag tycker bara att det är konstigt att folk spottar på Brooke men hyllar Taylor när hon gör precis samma sak! -
Den man tydligaste man ser operationerna på är Tylo Hunter(Taylor),på Brooke kan man åtminestone se lite fina rynkor vid närbilder!
Roligast var när Taylor hade precis kommit tillbaks,hennes läppar såg ut som om det hade råkat ut för Mike Tyson 3 gånger om
Jag har följt serien sedan den började här hemma,då gick jag väl i 6:a eller 7:an! Kommer ihåg att hela klassen diskuterade avsnitten dagen efter! Då gick den på 5:an och man kunde se veckans alla asvnitt på söndagen,det var tider det
-
Hector(lorenzo Lamas).Toknorskan skrev 2007-06-29 23:20:49 följande:Derfor blir Ridge og Taylor skilt igjen. For Taylor var aldri den ängelen alla trodde hun var. Hun har även en relation med Victor? Brandmannen..