Inlägg från: Chanel |Visa alla inlägg
  • Chanel

Glamour

Vaaaaaaaaaa? fick han tag i henne igen? ojjjj... jag ska nog ta igen lite jag bara äääääälskar glamour och det stämmer inte att det bara är gamla tanter som tittar på det

Nellee skrev 2007-06-28 22:25:23 följande:
    En Prins Omar har haft Taylor hela tiden Helt sjukt och larvigt. Det var en människa i kistan, men inte Taylor, Omar hade "Ordnat" så att en annan skulle se likadan ut som henne..
  • Chanel

Så hennes sjukdom var bara fejk då? hmm, varför?

Nellee skrev 2007-06-29 22:04:41 följande:
    Hans "folk" hämtade henne på sjukhuset.. knäppt, men sant (sant i glamour-världen) Nä, jag är ingen gammal tant! *sss*
    Händer det ngt mer galet?
  • Chanel

Jaaaaaaa, skriv ngt!! klassikern är väl att ridge och brooke är syskon, men den är gammal och jag vet verkligen inte om det är sant...

Nellee skrev 2007-06-29 22:12:14 följande:
    Nej, hon blev skjuten men dog inte utan hamnade i koma. Hon har levt i hans palats sedan dess Det händer massa galna saker, men är spoilers, om du vill kan jag inboxa dig. Det kanske är någon som inte vill veta.
  • Chanel

Dom är alltså inte det? RJ? Hmm, vem är det?

Thalis skrev 2007-06-29 22:22:28 följande:
    Bläh det hoppas jag verkligen inte med tanke på en viss RJ !
  • Chanel

Ahhh... just det ja, hon var ju gravid... står det för Ridge junior tro?

Nellee skrev 2007-06-29 22:29:16 följande:
    Brooke och Ridges son
  • Chanel

Bricky? Brooke o Nick? jag tycker att brooke är alldeles för mycket... nu har hon rumlat runt med hela manliga rollbesättningen... hon kanske tar sig an Taylor snart... eller amber? Hmm...

• Chanel

Skönt att det finns så många glamourentusiaster fortsätt skriva!!

• Chanel

Har varit på semester ett tag nu... Vad har hänt i den underbara såpavärlden?

Svar på tråden Glamour