Inlägg från: Hallonröd |Visa alla inlägg
  • Hallonröd

Glamour

Kollade på Glamour förr...men nu har jag inte sett det ordentligt på flera år...glömmer bort det. Men såg lite häromdagen när Ridge skulle lyfta på kistlocket för att kolla om Taylor låg där (fast det borde väl bara vara ben kvar nu... ...) men missade  avsnittet efter och reprisen också...
    Nån som kan berätta vad som hände..????Flört

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd
    Hallonröd skrev 2007-06-30 13:43:47 följande:
    Kollade på Glamour förr...men nu har jag inte sett det ordentligt på flera år...glömmer bort det. Men såg lite häromdagen när Ridge skulle lyfta på kistlocket för att kolla om Taylor låg där (fast det borde väl bara vara ben kvar nu......) men missade  avsnittet efter och reprisen också...Nån som kan berätta vad som hände..????
    Någon..?...pretty please...
  • Hallonröd
    esperando skrev 2007-06-30 14:45:06 följande:
    Klart det inte är ben kvar..det är ju glamour!! Det var en docka som låg i kistan...Prins Omar hade räddat henne!! För Ridge hade ju faktiskt inte gjort hjärt och lungräddning eller tydligen inte ens kollat om hon verkligen var död...Hon hade bara legat i koma...du förstår! hahahaha..gött!
    Ok...tack
    jessie jones skrev 2007-06-30 22:34:05 följande:
    Haha..det var ju ett tag sen jag startade tråden....men NU har ni kommit igång...Kanske ska starta en "Våra bästa År " oxå....Jag har fortfarande inte kommit in i Glamour...måste nästan göra det...får smygtitta. Min man tycker att jag tittar på för många serier...Jag blir ju helt uppbokad...
     Finns redan en VÅB-tråd
  • Hallonröd
    jessie jones skrev 2007-06-30 22:43:57 följande:
    Fast vi kan ta en ny.....eller hur...
    Absolut....
Svar på tråden Glamour