Inlägg från: lanfear |Visa alla inlägg
  • lanfear

Glamour

haha vad skönt och hitta den här tråden
    jag hade tagit en paus med att titta på glamour så zappar jag till tv4+ och där står Rigde och TAYLOR och kramas och kysser.. hehehe (kraftig plastikopererad men ändå) blen en liten chock för mig nu har jag förstått vad som har hänt fram tills nu men ändå hallå eller, och Omar är tillbaka igen och hade kidnappat henne... igen!

Ni som sett usa avsnitten.. några saftiga skvaller ni kan dela ut??

• lanfear

visst var det så att Brooks make (i verkliga livet) är typ producent eller nått för serien? Det gick ju rykte om det ett tag.
    Han kanske tänder på att se henne med ALLA manliga skådisarna.

• lanfear

är det nån som INTE vill höra skvaller? säg till annars så kan väl toknorskan berätta lite

• lanfear

oj oj oj!!! så det blir inte lugnare takter i den här serien!!! tur att man inte har en sån familj alltså

• lanfear

Thalis

haha du verkar ja stenkoll på det här då vet man det, jag hörde det ryktet för lääänge sen kära älskade 90 talet

undrar hur mycket plastikoperationer hela det här gänget har gjort! deras barn börjar se lika gamla ut som de själva ser ut och vara

• lanfear

jag tyckte att Taylor passade ihop med den där läkaren? (kommer inte ihåg hans namn) de var vänner osv osv.

Och Taylor är ingen ängel hon nej! det är bara det att hon gör allt så "under-cover" och har nästan alltid haft stephenis stöd!

• lanfear

Jag började titta på serien när en fanatiskt fan av glamour skulle vara bortrest en längre tid och gav mig massor med videoband för att spela in avsnitten.. och hon ville inte ha reklamen inspelade!! och där satt jag vad kan det var, 94-95 nån gång, och spelade in 2 månaders avsnitt

Och det där med henne (Taylors) läppar hahaha det är sant de såg helt katastrofa ut

• lanfear

och de byter tider! det sköna är att nu är det ju två avsnitt efter varandra eller har jag fel nu?

• lanfear

jag älskar den här tråden bara!
    Det värsta är att min man hatar att jag kollar på såna serier! både den och våra bästa år. Nu är det så att han jobbar natt så när vbå gå så sover han och när glamour börjar så är han på jobbet

Svar på tråden Glamour