Inlägg från: esperando |Visa alla inlägg
  • esperando

Glamour

Här är en till som följt serien i typ 18 år av och till..och nu..hallå nu! Nu är Taylor tillbka!!! Yes! Ut med Brooke ur äktenskapet! Mwoahahahaha...

• esperando

Klart det inte är ben kvar..det är ju glamour!! Det var en docka som låg i kistan...Prins Omar hade räddat henne!! För Ridge hade ju faktiskt inte gjort hjärt och lungräddning eller tydligen inte ens kollat om hon verkligen var död...Hon hade bara legat i koma...du förstår! hahahaha..gött!

Hallonröd skrev 2007-06-30 13:43:47 följande:
    Kollade på Glamour förr...men nu har jag inte sett det ordentligt på flera år...glömmer bort det. Men såg lite häromdagen när Ridge skulle lyfta på kistlocket för att kolla om Taylor låg där (fast det borde väl bara vara ben kvar nu......) men missade  avsnittet efter och reprisen också...Nån som kan berätta vad som hände..????
  • esperando

hahahaha...gillar du Brooke?..Hon bara lipar ju! Ut Ut Ut

Thalis skrev 2007-06-30 13:38:20 följande:
    Det säger du bara för att jäklas med mig!!! Te conosco mosco!!!
  • esperando

åh gud va lyxigt att bara sitta framför tvn å titta på såpor!

• esperando

Idag kollade jag på reprisen ..hahahahaha ..Brookes ansikte när Taylor ringde på mwoahahahahaha

• esperando

VA??!! Nä nu j-ar åker tv:n ut! Du får ju inte berätta vad som händer

• esperando

Åh nej är detta en spoiler tråd?..Ok , am sorry då får ni spoila utan att jag klagar.. ..Happ , hoppas inte sista ordet är sagt mellan Taylor och Brooke!

• esperando

Har hon gjort läpparna? Var dom inte så stora förrut??

• esperando
    hahahaha, men jag hade för mig dom var gigantiska tidigare med..hahahaha näbbformade läppar! hahahaha
    lanfear skrev 2007-07-13 22:09:22 följande:
    näääää man får automatiskt näbbformade läppar när man blir äldre
  • esperando

han M Å S T E Välja henne!!

englabella skrev 2007-07-13 22:57:51 följande:
    Ja men visst var hon fin förut! Taylor! Så söööt! Nu ser hon för usch ut!Men jag vill ändå Ridge väljer henne, men det gör han alltså inte???? fan.
Svar på tråden Glamour