Inlägg från: babysoon |Visa alla inlägg
  • babysoon

Rumsren valp

Man brukar säga att valpen kan kontrollera sin blåsa då den är mellan 4-6 månader..väldigt olika från hund till hund..som barn ungefär..vissa blir blöjfria tidigare än andra.

• babysoon

Vår hund blev rumsren väldigt tidigt, men dels för att jag var hemma med honom den fösta tiden och gick ut flera gånger i timmen...ohh va jobbigt de va..lite OT..men jag räknar en hund som rumsren då dne inte gör sina behov inne längre, och visst dne behöver inte säga ifrån..det är inte alla hundar som säger ifrån när dom behöver gå ut, men åh andra sidan så ska dom klara sig tiden imellen promenaderna..sen får man ju räkna med att det kan vara allt från varannan timme eller lite mer..

• babysoon

så gammal var min hund med. Hände senast förra veckan att det hände en olycka inne..han va dålig i magen och jag var tvungen att göra ett viktigt ärende, så jag hade nästan räknat med de. Men han är 8 månader gammal nu, och sånt får hända..kan ju till o med hända vem som hellst..måste vara hemskt att vilja ut men det är ingen inne.. har fortf dåligt samvete för de..

Svar på tråden Rumsren valp