• lolloP

Träffar! (Åland)

Tänkte ha lite förfest, endast för mammor på denna tråd , nån kväll under Rockoff. Vi bor centralt i stan så det är nära att traska till torget sen. Nån på denna tråd som tycker det låter intressant och har förslag på kväll/artist???

• lolloP

Låter som vi blir en gäng... Jättekul!!! Då gäller det bara att samsas vilken dag vi går? För min del spelar det ingen roll, bara ej tisdag för då ska jag gå med min man (vi älskar Bo Kaspers!). Lördag?

• lolloP

Ok, verkar som de flesta vill på lördagen. Då bestämmer vi lördagen. Punkt slut. Kul! Vi kan ju göra en uppdaterarlista på vilka som kommer när det börjar närma sig... åsså vägbeskrivning!

• lolloP
    snöfall skrev 2007-06-25 09:44:31 följande:
    man kan väl träffas flera gånger än en gång i månaden.. för har man inte passligt den ena gången är det långt till nästa månad... tycker jag iaf
    Vi kan väl ta en träff i nån lekpark i juli och den som kan kommer... Godby lekpark är jättefin. Dit brukar vi gå ibland nu när vi bor på stugan. Kan höra om det är ok att vi är där bara.
  • lolloP
    Hanny skrev 2007-06-26 13:09:44 följande:
    Vi träffas gärna i nån lekpark, bara det blir nästa vecka sen far vi iväg och kommer hem först i augusti.Passar det för fler nästa vecka??Vi kan alla dagar!Vore verkligen kul med en lekträff!
    Nästa vecka skulle passa oss bra, förutom onsdag. Träffade hon som är ansvarig över parken idag och det är helt ok att vi har träff där. Någon mer som vill komma?
  • lolloP

Träff i Godby Lekpark torsdag 5:e juli från kl. 14.30. Medtag fika-korg.

Vilka kommer?

LolloP

• lolloP

Lekparken ligger i Musteribacken, på Musterivägen. Far förbi Mattssons östeut på von knorringsv och tag höger mittemot Godby hotell.

• lolloP

Träff i Godby Lekpark torsdag 5:e juli från kl. 14.30. Medtag fika-korg.

Vilka kommer?

LolloP
    Hanny
    MammaEmmaLina
    Madeleine 2

• lolloP
    Anniele skrev 2007-07-01 22:26:40 följande:
    Hinner inte tyvärr pga gäster. Men rockoff är jag med på, var det första eller andra lördagen?
    Det är första lördagen.

Tack tjejer för en trevlig träff i lekparken! Måste vi göra om. Skulle vara kul att testa lite lekparker runtom på vår kobbe. Om det är nån som vet en bra så hojta till!
  • lolloP

"Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 28/7 kl 18.30.
    Tag med er nåt drickbart och bästa party-humöret Välkomna!

Vilka kommer?

Svar på tråden Träffar! (Åland)