• lolloP

Träffar! (Åland)

Shit, shit, shit!!! Såg att jag skrivit FEL datum. Lördag 21:a, alltså NU på lördag ska det vara. Hoppas att jag inte krånglat till det nu för er som tänkt komma. Sorry

• lolloP

"Rockoff-mamma-träff" på Köpmansgatan 16,7 ingång fr gården lördag 21/7 (Måns, Erik & Hanna)kl 18.30.
    Tag med er nåt drickbart och bästa party-humöret Välkomna!

Vilka kommer?

• lolloP

"Trynfika" i Ytterby 8/8 ca.kl.13. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.

Vi kommer:

Trollvinter

Rosina?

Jillsan

SmillaMilla

Anniele

Emilia

Lena & Fabian kommer kanske efter 14??

Fyll gärna i er på listan så jag vet hur mycket fika jag skall fixa!

Den som vill ha vägbeskrivning får hojta till!

• lolloP
    enbacken skrev 2007-08-17 20:34:40 följande:
    men vad sägs om onsdagen den 22 augusti då kl 12,00 vid godby simhall.
    Det låter bra & vi hänger gärna med! Då kan vi avsluta med en fika/bad härute på stugan (i Godby) för den som vill
  • lolloP

strömsängarna

snöfall skrev 2007-08-20 09:03:10 följande:
    var nånstanns har ni stuga?
  • lolloP

Har ni??! Var???? Finns ju bara stugor och några hus härute

Jillsan80 skrev 2007-08-20 13:51:29 följande:
    Där har vi bott
  • lolloP

promenadträff onsdagen den 22 augusti då kl 12,00 vid godby simhall.

Vi kommer:
    Matilda & Malvina
    Lena & Fabian (kanske prommis, annars är vi på stugan sen )

• lolloP
    snöfall skrev 2007-08-20 20:03:54 följande:
    är det långt att gå dit? måste erkänna att jag inte ens vet åt vilket håll det är... tänkte att man orkar gå tillbaka till bilen sen...
    föreslår att vi tar promenaden i godby först och sedan kör till stugan. de har byggt radhus o stängt av gångvägen så nu måste man gå längst stora vägen en bra bit för att komma till strömsängarna. inte så kul m barnvagn.
  • lolloP
    Jillsan80 skrev 2007-08-20 21:09:56 följande:
    LÅngt in som tusan, kan inte förklara riktigt, men långt in på vägen o sen upp till vänster uppför en jäkla stor backe och sen går d neråt igen och sen kom huset, precis vid vattnet!
    ok... ALLA stugor/hus ligger så förutom längst ut där vi har stugan Var ni inneboende eller hyrde ni stuga? *nyfiken*
  • lolloP
    Jillsan80 skrev 2007-08-20 21:08:50 följande:
    Inte är d så långt. Det är på sundsvägen iaf, ganska nära infarten till Uffe på berget fast på andra sidan sundsvägen (eller stora vägen, vet int va den heter)
    sundsvägen mot sund, strömsängsvägen (ab skogen) ligger till höger strax innan tunneln... inboxa mig den som vill ha exakt beskrivning. Vill ej ha oväntat besök i framtiden
  • lolloP

Vi kommer ej med på promenaden, men ni är välkomna till stugan efteråt.
    Vilka kommer?

• lolloP

om det nu inte blir nån promenad hur blir det då med fikat? Bara så man vet OM nån kommer...

Svar på tråden Träffar! (Åland)