• henlin

Vilka blöjor är bäst??

Hejsan svejsan!

Är lite nyfiken på vilket blöjmärke du tycker är bäst?

Hörde av en kollega att man skulle ha Libero till det ena könet och Pampers till det andra (kan inte för mitt liv komma ihåg vilket som var till vilket) undrar om detta stämmer. Skulle därför vara intressant om du skriver kön och vilket märke du tycker är bässt.

Jag har själv en son och upplever att Pampers är bässt, men han är bara tre veckor gammal så man kan ju ändra sig än så länge.

Tack på förhand...

Ha en bra dag!

• Svar på tråden Vilka blöjor är bäst??
  • Duckan74

Hos oss är det Libero som är bäst. Tycker båda sitter bra på tjejen men Pampers luktar så illa hela tiden.

• rosaemmy

vi köpte till en början pampers och libero till våran son. Men eftersom euroshopper och icas var så mycket billigare bestämde vi för att prova ett paket. de var precis lika bra som de dyrare. passformen är inte lika tajt som pampers eller libero men han verkar inte störas utav det. han är nu två år, just nu kör vi med icas. De är superbra!

• Saliro

jag har testat icas blöjor och jag blve väldigt överaskande funkade kanon höll torrt och läckte inte alls och desutom billig

pambers och libero funkat lika bra dock dyrare

• kiron

Tycker oxå att pampers luktar illa!
    Här kör vi libero och det funkar fint, men lill gossen är bara 1 mån så man hinner kanske ändra sig under tiden!

• helenagbg

vi kör libero, började med pampers men de bara läkte hur vi än gjorde.

En dumbom finner alltid en ännu dummare som beundrar honom.
  • oskarzakknikkis mamma

vi köpte lidels blöjjor eftersom zakk bajsa så mycket första tiden..och nu tre månader senare e vi fadt med dom!!

• Mizzz

Ja, som andra skriver, pampers luktar lite illa. Dessutom tycker jag att de "klistrar" sig fast i rumpan på Linus och det känns inte så skoj att behöva dra loss blöjan. Libero är kanon!

• MissKate

Typ alla sorter utom Libero och Pampers som är otroligt överskattade enligt mig. Coops är kalasbra, likaså Willys och Icas, Euroshoppers funkar också. Har inte testat Lidls än, men ska köpa denna vecka.

• LadyBirden

Här funkade inte libero, icas funkar om han inte bajsar för mycket men de som fungerar alltid är pampers active fit. Ska prova higgins (heter de så?) och kolla de är ju lite billigare.

• Tjollabolla

Är det bara jag och min sambo som upptäckte att det är 52 blöjor i pampers förpackning och 68 (!!!!) i Liberos?? Vi har haft pampers sen killen föddes (3 månader nu) och dom har funkat bra, men nu ska vi testa Liberos. Det är ju samma pris, fast en hel massa fler blöjor hos Libero!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?.
  • Lillfjanten

Vi kör Huggies (COOP), dom är kanon, billigare än både Libero och Pampers. (och bättre tycker jag i alla fall).

• Majan78

Har använt Libero till lillkillen nästan hela tiden, provade ett paket Pampers, men tyckte att de var lite hårdare.

• Castle

Ett tipps... angående priset. Räkna ut priset per st. JAg kör med Libero, det är de som är billigast här iallafall. Om jag har jämfört libero/Pampers, Icas och Coops. Även på ekohallen har det ett"billigt" märke. Men st priset är inte billigar ( är färre i packetet. Min som är 3 månader så jag har bara koll på de första storlikarna av blöjor. Det kan ju bli anorlunda sedan.

För övrigt så har jag bara kört med Libero. De läcker ibland typ 1 gång varannan vecka. Men då har det varit rejält i blöjan. Så då kan väl alla blöjor läcka eller? Min som är också lång och smal.

Svar på tråden Vilka blöjor är bäst??