• Dalo3a

Bristningar

Leennaa skrev 2012-11-21 13:13:33 följande:
    Hej! Bristningar är inget kul! En väninna till mig prövade Renlive. Det är en creme som man smörjer in sig med och den ska göra att man slipper det, eller att de blir avsevärt mycket mindre iaf. Min väninna klarade sig utan bristningar, om det var krämen eller inte är ju svårt att veta :) Finns här: hairfree.se/produkter/ 

Den här tråden är ungefär 5,5 år gammal men tack för att du skrev det, jag har en bomb på magen med bristningar
  • Dalo3a
    Fotbollstjej skrev 2012-11-26 20:11:46 följande:
    Min förra graviditet så smörjer jag in mig med allt som fans som skulle motverka bristningar men om du frågar mig är de bara bluff å båga. Jag smörjer in mig minst flera gånger Dan tidigt i graviditeten och jag fick bristningar ordagrant över hal min mage och då var jag inte överviktig innan graviditeten och gick upp 13 kg å hade en liten kula. Så denna gången så har jag inte alls lagt ner massa pengar på olika krämpor å oljor.. fast denna gången tror jag inte att jag kommer få fler bristningar för jag har väldigt mycket sedan innan. Något man får acceptera att man får tyvärr... tråkigt men sånt:(

Fast egentligen äre inte så farligt, med tanke på att dom ljusnar med tiden så syns dom inte alls så mycket tycker jag.
Svar på tråden Bristningar