Inlägg från: linniewer |Visa alla inlägg
  • linniewer

Bordsplacering

av just den anledningen hade vi fri placering på vårt bröllop... blev trevlig avslappnad stämning!

• linniewer

malia:
    ja men att vara gravid är bra, då finns ju ett naturligt samtalsämne sen är det skönt att ha småbarn tycker jag(om de är med på festen dvs) då blir man inte lika bunden till sin plats, utan får röra sig lite och prata med olika personer...

• linniewer

attans!
    förstår ju dig eftersom jag är likadan... önskar att jag var mer "social" bland folk jag inte känner.. men jag vet ju inte vad jag ska prata om. jag håller tummarna för att du hamnar bredvid någon supertrevlig typ som kan föra samtalet!
    personligen tycker jag att det är jobbigt när man ska hålla på att berätta en massa om sig själv och den andre personen med. skulle vara bekvämare om man kunde samtala lite allmänt. gärna i "grupp" och inte bara med den man sitter bredvid.  

annars får man kanske träna och utsätta sig för att "lära" sig..?

jag var på ett bröllop för några veckor sen, där det var bordsplacering... tack och lov hade de råkat placera min man framför mig, (vilket jag tror var ett misstag) så jag kände mig rätt trygg. men jag tror faktiskt att jag klarat mig bra där själv eftersom de jag satt med verkligen var trevliga och pratade mycket! jag var dessutom höggravid då (fått min lilla tjej nu) och han som jag satt brevid väntade barn med sin sambo, så det blev ett naturlig samtalsämne. dessutom satt toastmastern och toastmadamen snett mitt emot mig och de var ju roliga

lycka till nu, hoppas det visar sig bli riktigt, riktigt trevligt!

Svar på tråden Bordsplacering