• Hella78

Perser / Exotic

hallå finns det några mer här som har  Perser eller Exotic katter lite kul om vi hade en egen tråd med lite tipps o så tex om pälsvård o liknande. någon som vill va me.

• Svar på tråden Perser / Exotic
  • Hella78

ludenben exoticen är ju me korthårig

• Hella78

jag har me bild på mina älsklingar.

• Hella78

mina tjejar ska få kattungar vilken dag som helst är så nyfiken på vad det blir för färger o hur många vill att som ska få nu

• ludenben

åh vad dum jag är... blandade ihop exoticen med nåt annat haha okej då e jag med

• jempagirl

Jag har ställt ut 1 gång, när han var kattunge å det gick bra. Fin bedömmning å vi fick gå upp en gång till. Han blev bäst i sin färg/klass vad det nu är. Jag är inte så jätteinsatt.

• jempagirl

Ååå vad spännande att ni ska få kattungar, jag var faktiskt med när min Ville föddes. Helt underbart!

• Hella78

jag är inte heller så insatt men när jag va första gången så gick det så bra då blev man ju lite intreserad men jag åker bara på uttstälningar i närheten sitter inte o åker en halv dag det tycker jag är lite fel för katterna

• Hella78

ja jag va me när hon skulle ha sist hon kom o sa till mitt i natten o gick jag där i från följde hon me så det va bara att sitta kvar, blir väl lite svårare den här gången nu när vi har barn att ta hand om me

• Bella busa

hejsan ....här hemma har vi oxå perserkatter..Breda Bertil och Lata Lisa....Bertil har oxå varit utställningskatt ...han är en Champion...vad det nu betyder......syrran har uppfödning på perser o exotic....

Svar på tråden Perser / Exotic