Perser / Exotic
hallå finns det några mer här som har Perser eller Exotic katter lite kul om vi hade en egen tråd med lite tipps o så tex om pälsvård o liknande. någon som vill va me.
hallå finns det några mer här som har Perser eller Exotic katter lite kul om vi hade en egen tråd med lite tipps o så tex om pälsvård o liknande. någon som vill va me.
ludenben exoticen är ju me korthårig
jag har me bild på mina älsklingar.
mina tjejar ska få kattungar vilken dag som helst är så nyfiken på vad det blir för färger o hur många vill att som ska få nu
Någon som ställer ut ?
åh vad dum jag är... blandade ihop exoticen med nåt annat haha okej då e jag med
Jag har ställt ut 1 gång, när han var kattunge å det gick bra. Fin bedömmning å vi fick gå upp en gång till. Han blev bäst i sin färg/klass vad det nu är. Jag är inte så jätteinsatt.
Ååå vad spännande att ni ska få kattungar, jag var faktiskt med när min Ville föddes. Helt underbart!
jag är inte heller så insatt men när jag va första gången så gick det så bra då blev man ju lite intreserad men jag åker bara på uttstälningar i närheten sitter inte o åker en halv dag det tycker jag är lite fel för katterna
ja jag va me när hon skulle ha sist hon kom o sa till mitt i natten o gick jag där i från följde hon me så det va bara att sitta kvar, blir väl lite svårare den här gången nu när vi har barn att ta hand om me
hejsan ....här hemma har vi oxå perserkatter..Breda Bertil och Lata Lisa....Bertil har oxå varit utställningskatt ...han är en Champion...vad det nu betyder......syrran har uppfödning på perser o exotic....