• Anonym

Örebro BB?

Undrar om någon har fött på USÖ Örebro BB. Hur är betyget där och bra service? bra barnmorskor?

Jag har tyvärr haft dåliga minnen av besök på sjukhus när jag var liten så jag har sjukhus-skräck så jag vet inte om jag skulle klara av en förlossning. ARGGH!

• Svar på tråden Örebro BB?
  • Anonym

Förlossningen på USÖ är skitbra.. Underbara BM och undersköterskor.

Men BB är hemskt... Elaka och grininga kärringar som struntar i en om man ber om hjälp med amning eller vägning...

• Anonym

Tyvärr måste jag säga att Örebro BB är skit. Man blir bara ledsen av att vara där.

• Anonym

Jag tyckte jag blev väl bemött där. Det är iofs två år sedan jag fick barn. Men jag tyckte det var bra.

• Anonym

Jag födde mina tvillingtjejer där och vart inte alls bra bemött
    Det va planerat att jag skulle få snitt men när jag väl kom upp så sa dom bara det är bara du lägger dig och krystar ut dom...
    Fanns en kvinna som jag tyckte bra om resten ursch va inte så gulliga satt ofta ensam på mitt rum och fatta noll fick ingen hjälp eller nått..
    Så jag har bara negativt att säga om det..
    Rummen är så sterila ingen glad ton alls..bara ett rum med en säng väggarna dystar..ne tacka jag karlskoga BB suveräna människor och rummen är som hemma med fina tapeter och radio och allt... :)

• Anonym

Vår son föddes Ö-bro . Hade först en otrevlig BM..men fick sen en som var helt underbar.
    På BB-avd så tyckte jag det varierade väldigt mycket...en del fick en att känna sig helt dum.Var kvar 4 nätter så jag fick träffa många.

Svar på tråden Örebro BB?