Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Vi som gillar att SY.

Hej allihop.. jag hänger på här... är ingen sy expert alls, men tänkte ge mig på att sy lite babykläder

Den där länken med svenska mönster var ju kanon Jag hatar alla engelska beskrivningar, har inget tålamod att läsa igenom dom och försöka förstå

*Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia

Hejsan alla i syjuntan...

Jag skulle behöva lite tips på vart man hittar mönster till spädbarn på svenska.?????

Tänkte sy lite saker för skoj skull

*Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia
    Namaste72 skrev 2007-07-08 18:28:07 följande:
    Nu är åkpåsen klar (i galleriet) Om den blev så mycket retro vet jag inte. Häxan Jia: Tror Stoff& Stil mönster på svenska. De är superenkla att följa.
    Oki, tack, skall googla upp dom nu då
    *Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia

Hanya..

Jag hittar inga mönster där, bara tyg.. Kanske har jag gått vilse. Någon som vet hur jag hamnar rätt?

*Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia

Jag frågar igen då, hur hittar man bra sajter på nätet där man kan beställa mönster, på svenska, för babysaker.???

*Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia
    NicoleSthlm skrev 2007-07-09 12:33:23 följande:
    hmm..... www.svenskamonster.se (tror jag att det var) sen har du www.alltomhandarbete.se
    Tack, jag har beställt på svenskamönster nu, tre olika, ett mönster på body, ett på muddbyxor och ett set med omlotttröja och byxor. Dessa tre borde man ju kunna utveckla och variera ganska mkt själv
    *Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia
    MagdaA skrev 2007-07-09 17:24:58 följande:
    vad kostade dom mönstren? frakt?
    Jag beställde först body beskrivningen, den kostade 117 med frakt.

Sedan beställde jag byxor och setet med omlott tröjan och byxor, de kostade 223 med frakt.

de hade säkert blivit billigare om ja beställt allt på samma gång, men jag närde ett hopp om att hitta gratis mönster eller i syaffären där jag bor...
    *Stolt SLAMPA *
Svar på tråden Vi som gillar att SY.