• letw83

Vi som gillar att SY.

tjolahopp, kikar in från andra sytråden

har inte hunnit kika in hos alla än, men det blir väl=)

Jag bloggar på www.littleone.se
  • letw83

bladlusen
    jag brukar iaf sy på mudden sist, det är pillrigare så men det blir snyggare. Det minsta jag sytt hittills är i storlek 46.

• letw83

bladlusen
    du ska bara veta hur många oavslutade projekt som ligger i mitt garderob

• letw83

bladlusen
    tackar tackar. all den randiga trikån, (vilket iof nog är alla randiga jag har ) är köpt på
    www.e-slojd.se Mitt himmelrike i tygvärlden Dom har dessutom mer än vad som visas på sidan. Jag beställde tygprover innan dom fått upp bilder på hemsidan, och förväntade mig inte mkt, efter en tidigare tygprovsbesvikelse. Döm till min förvåning när jag öppnar kuvertet och ut faller säkert 100 tygbitar i alla regnbågens färger

Förresten, har du nåt tips på nåt tufft jag kan sy i velour till en 6 årig kille?

• letw83

btw
    jag har ju inte hunnit använda alla mina grejer, så det är ju inte tvättat nåt, men dom som har det säger att det håller pop-kvalitet. Så trots att det kostar så är det nog värt det

• letw83

nicole
    hehe, blev ett långt samtal

Jag har två modeller, muddbyxa och en som eg är tredelad med resår i midja och längst ner.
    Tror det borde gå att scanna in båda...kan fixa det imorgon.

• letw83

vad mkt man hinner när man är ledig...

Till jossan

HPIM4405.JPG

och till storebrorsan
    HPIM4401.JPG

HPIM4398.JPG

• letw83

greta och bladlusen

Tackar

NIcole, fixar mönstrena där efter helgen. Hanns inte med idag.

Idag har jag fållat gardinerna som vi köpte för hhrrmm....eh...två år senGeneradFörvånad

Svar på tråden Vi som gillar att SY.