• josida

Modifast diet startar idag.

Hej, jag började med Cambridge idag, så jag kanske kvalificerar in mig på den här tråden...

Är ca 151 cm kort och väger 80 kg. Vikten innan mina två graviditer var ca 63 och det var ok, vill tillbaka dit åtminstone.

• josida

Tänkte köra rent i 3 veckor och sedan kombinera... men som sagt, är bara på första dagen. CK är tydligen jobbigast i 3 dgr och sen ska det kännas lättare.
    Hur funkar modifast?

• josida

Nutrilett smakat blä, stämmer bra det. CK var helt ok.

Vet inte om jag orkar så länge som 3 v men hoppas det, jag har så pass många kilo att bli av med, så jag behöver en kickstart.

• josida
    Oxå minus ett kilo!!!

Precis som du säger, det är ju bara vätska, men inspirerande iaf!!!

SKa försöka vänta så länge som möjligt att ta dagens första drink, det var kvällen som var jobbigast igår, så då vore det ju bra om man hade en drink att ta till då.
  • josida

Hellre än morot än en chokladkaka...!

• josida

Nu är det jobbigt, som sagt andra dagen och jag är sååå sugen och hungrig... Sägs att det ska bli bättre efter 3 dgr... bara att härda ut...

• josida

Jag tänkte också så, slipper koncentrera mig på jobb iaf, men barnen har jag ju hemma... är hemskt lättirriterad just nu...

• josida

Kiha, bäst på vilket sätt? Godast? Effektivast?

• josida

Tjoho, vilken tur att jag CK:ar då...!

Låter bra det där med att hungern/ suget försvinner, för såhär idag på andra dagen är det tungt...!!!

• josida

Alla säger ju det... vilken dag är värst, första, andra el tredje? För det blir väl bättre redan fjärde hoppas jag...???

• josida

Tidigare idag kändes det rent ut sagt förj-vligt men nu känns det helt plötsligt helt ok. Lovade mig själv att kämpa med att hålla på den sista shaken till kl 18 men jag har inte tagit den än... Så kanske blir det trots allt bättre efter några dagar.

Hur går det för er andra?

• josida

Maija - minus 600g idag, total 1,6 kg, men visst, fortfarande är det väl bara vätska som försvinner, men snart...

Gårdagen var jobbig och även förmiddagen idag, men det verkar gå åt rätt håll iaf...

• josida

Jag är på fjärde dagen ren kur (Cambridgekuren) och har hittills minskat totalt 2,4 kg...

• josida

Jag har kört ren kur med Cambridge och tappat 3,6 kg och 1,5 cm i midjan.

• josida

Siktar på 3 veckors ren kur, har så mycket att gå ner (20 kg bort är målet) så vill få bort en del på ren kur, för sen när man kombinerar tar det ju lite längre tid.

• josida

Åååhhhh vad du har varit duktigt!!! Gått ner 25 kg! Hur länge har du hållit på?

• josida

Guud va bra!!!

Och egentligen handlar det om vanligt sunt förnuft... Det som jag tänkte fortsätta med efter CK... Vill bara bli av med kilona så fort som möjligt och sedan hålla mig på jämnvikt med hjälp av hälsosamt leverne...

• josida

Jag kör ju inte Modifast, utan Cambridgekuren, men hoppade på den här tråden i början iaf.

Nu harjag kört ren kur i fyra veckor och tappat 9 cm i midjan och 9 kg på vågen... Är supernöjd, även om det återstår en del...

Svar på tråden Modifast diet startar idag.