~~~Västervik ~~~
Nu som först hittade jag hit till den nya tråden
Nu som först hittade jag hit till den nya tråden
Jag har slagit i svanskotan en gång över tio år sen jag minns att jag hade ont i flera flera år efter... Kanske därför jag har problem med mitt bäcken o fogar nu efter (och även under) mina två graviditeter... Kom att tänka på de.
väduren82
Vad skönt att du får hjälp... Blir de bra då? Jag känner igen de där att inte kunna sitta ordentligt och gå osv... Men jag får väl skylla mig själv för att de hände hade inget med att göra att de var dåligt sandat iaf
Idag har vi varit i Oskarshamn Vi åkte dit mest för Linnéas skull EN av hennes favoritkillar skulle spela där, Mojje. Vi hade inte berättat för Linnéa vad vi skulle göra i Oskarshamn så när kl var 12 och Mojje klev på scenen vart Linnéa jättegenerad... Hon klängde sig fast vid mig och vände bort huvudet, jag vände mig om så hon skulle kolla hon vände bort huvudet jag höll på sådär jättelänge till sist gick hon med på att sitta på pappas axlar och titta ÅT ETT ANNAT HÅLL givetvis tog flera låtar innan hon vågade titta på Mojje till slut log hon tom
Dom är för roliga barnen Inte lätt med kärleken
Hoppas ni andra oxå har haft de bra i helgen!
Jullan84
Japp de var de
jullan
Linnéa är 2½ år och är 101,5 cm lång. Men hon är extremt lång oxå
Marie med två barn
Oj vad de kan skilja mycket
Jullan det går absolut inte att säga hur gammal man är när man är 1 meter. Vissa är 2 år och vissa 5-6 år. Så räkna med att Oscar är de nångång då
Vi har fått veta var Linnéa hamnar, tyvärr fick vi inte ha henne där vi ville men de blir nog bra ändån hopps jag
Någon mer än Emelle som har erfarenhet av Snövit? Känns lite nervöst att lämna bort lilla Nea ju.
Kan de vara så att dom som fått sina förstahandsval inte fått veta om nåt än? Och dom som vart placerade någonannanstans fått veta de? En chansning bara