• Änglatuss

Fikna Sugna Mammor fikar vidare i Uppsala

Och barnen blir bara större och större och tillökning i tråden vankas det också!

Så spännande.... nya  dyker upp titt som tätt...  Vi är några ständigt i syskonverkstaden... Vissa av oss är rätt nära BF och har nog fått barn innan 3 månader har gått... (jag själv hoppas på ett )

Här är vi ett gäng som träffats sedan måndagsskiftet oktober/november 2005. Vi har följt varandra genom dvs krampor, känslor och frågor om gravidteten, förlossningen och första tiden som förälder.. Och vi babblar än!!! Vi har jättetrevligt då vi träffas och fikar, tyvärr är det inte lika ofta nu när våra barn har blivit äldre men då vi ses har vi jättetrevligt. Nu under SOMMAREN och solskenet så sitter vi ute och myser i solen med våra 1 åringar Nu har väl dom flesta fått fira sin (2:a) men första födelsedag!

Tänk att tiden har gått så himla fort

Jag hoppas på att få fika mera med er och höra mera ifrån er Det ska vara full fart i tråden...

Har pratar vi inte bara barn utan om allt möjligt... bla bröllop! Det är väl några av oss som går i dom tankarna och då det är dags för mig 070707. Så vi nästa trådstart är jag FRU! *hehe*

GRATTIS TILL ERAT FÖRSTA ÅR SOM MAMMA!!! Det andra året blir  nog minst lika underbart

Kram
    Sofia/ts

• Svar på tråden Fikna Sugna Mammor fikar vidare i Uppsala
  • solstraalen

Det kommer ska du se
    Det blir er tur snart oxå =)

Nä nu skriker lilleman här, dags å lämna datorn =)

• Min familj

Nu är man hemkommen från Norrköping Var på Kolmården i lördags. Fick se en liten gris bli väldigt svårt skadad av en häst Fattar inte hur man kan blanda djuren så. Jag som inte kände hästen såg även att den var tjurskallig!

Annars var det en lyckad dag Rasmus var inte blyg Han busade med grisarna och fåren. Trodde han skulle vara lite si så där först, men nej då. Rusar fram till dem är vad man gör

När vi kom till Tiger world så blev Rasmus galen i vagnen. Det var ju stora kissar bakom glaset Hela Tiger world var inte så fläschigt, men själva inhägnaden där tigrarna var, var roligt. Man var så nära dem, bara en glasskiva ifrån....

Mamma till Rasmus 1 år & ängeln Gabriel som blev 3½ år!
  • Tvåbarnsmamma75

Änglatuss; vad underbart ni verkar haft!

Min familj: mysigt med kolmården. Vi ska också dit i sommar- om det slutar regna någon gång!!

/Pernilla, mamma till Arvid född den 14/4 2006 + liten i magen BF 2/11 2007
  • Änglatuss

vi ska nog till furuvik på onsdag! verkar iaf kunna bli uppehåll!

• 1982

Ängla - Stort TACK för ett underbart bröllop! Ni var såå vackra!!  Vem vann frågesporten om er?
    Vi var på furuvik i fredags. Det var jätteskoj! Embla var helt facinerad av alla djur, speciellt kamelerna och getterna som man fick klappa förstås. Sen åkte hon lite karuseller. Nån bil som gick runt på en bana var nog roligast, även om berg-o-dal-banan var ganska spännande med. Skulle gärna åka igen men det kostar ju en del...

Nån som vill fika här hemma eller på Nickis idag eller på onsdag?

~Mamma till Embla ღ född 060404~
  • Little M
    Änglatuss skrev 2007-07-09 08:37:40 följande:
    vi ska nog till furuvik på onsdag! verkar iaf kunna bli uppehåll!
    Får man följa med till Furuvik då på onsdag om de är fint väder o om jag har pengar till de..
  • Min familj

Åh, har ni sett....SOLEN och 
    Var på ikea igår shoppa lite Så jag skruvade till kl 01

Jag fattar inte, jag är sååå trött om dagarna. Inte bara idag pga skruvandet. Mår allmänt konstigt. Så fort jag äter mår jag illa och känns som att jag ska få halsbränna, men att det inte riktigt vill komma fram

Mamma till Rasmus 1 år & ängeln Gabriel som blev 3½ år!
  • Änglatuss

jag ser då ingen sol, inte ute iaf....

• Little M

Inte jag heller.. Bara en liten solstråle här i sängen breve mig

Svar på tråden Fikna Sugna Mammor fikar vidare i Uppsala