• Anonym

    Din bästa hämnd??

    Har du någonsin hämnats på någon så att det kännts riktigt rätt och perfekt!

    Eller hur har du hämnats??

  • Svar på tråden Din bästa hämnd??
  • Anonym

    Jag kan börja, vi hämnades på min bästa kompis fd sambo som betett sig som ett riktigt svin på alla plan. Så han förtjänade det.

    Han hade under en väldigt lång tid vägrat hämta sina saker som låg hemma hos henne.. så till slut skickade hon ett sms och sa att vi lägger ut grejjerna och du får hämta det som inte hinner bli stulet.. DÅ fick han eld i brallorna! Så vi la grejjerna på gården utanför lägenhetshuset, som kronan på värket pissade en killekompis i hans snowboardboots och det kommer han aldrig veta, så han kommer åka runt i backen med kiss på foten! HAHA!

    Visst, skitbarnsligt, men som sagt, han förtjänade det.

  • Anonym (taskig)

    En tjej jag hatade på högstadiet "snodde" min kille, och sen 3-4 år senare när jag blev tillsammans med en kille hon trånat efter i åratal såg jag till att hon fick se oss ömt omslingrade/hånglandes hela tiden. Fruktansvärt tramsigt, men på den tiden kändes det som en härlig hämnd.

    På senare år har jag hört att hon blev helt knäckt av det... *skäms*

    2. Min första sambo dumpade mig brutalt, och i flytten fick jag med mig ett Eric Clapton-band. En blöt natt satt jag full och ledsen och lyssnade på bandet, efteråt slet jag sönder det och bröt ner det i atomer. Somnade sen packad på soffan. Dagen efter ringde han och ville ha sitt band (bl.a.), då dammsög jag upp bitarna med HANS dammsugare (som jag lånat). Ställde den sen utanför hans dörr, med en lapp om att bandet låg inuti. Töntigt men rätt skönt ändå.

  • Anonym

    Min kille var otrogen! så jag fick en killkompis att ringa honom å fråga om han kunde fixa droger till honom(Jag visste att att han höll på m droger, men han visste inte att jag visste)Killen säger ja jag kan fixa..& sen när han åkte för att möta min killkompis, ringde jag å tipsade polisen! Så vart jag av med honom!!!

  • Anonym (he he)

    Prova att lägga hela färska räkor i gardinstången hos den du vill hämnas på... det kommer stinka fint och vederbörande kommer förmodligen inte fatta var stanken kommer ifrån...

  • Anonym (pippan)

    Jag hade ett ex som behandlade mej MYCKET illa, mitt ex hade en släkting som var hans förebild o idol släktingen var himla läcker så efter att vi gjort slut raggade jag upp denna släkting och vi hamnade i säng Gissa om det måste skurit i exets hjärta, såååå himla värd det var han!!!

  • Anonym (he he)

    Jag har pinkat pa min svarmors tandborste! Ha ha! Det kan hon ha karringen!

  • Morticia
    Anonym (he he) skrev 2007-05-28 19:16:57 följande:
    Jag har pinkat pa min svarmors tandborste! Ha ha! Det kan hon ha karringen!
    Men snälla! Lägre än Glocalnet!

    Jag förstår inte hur det kommer en tillgodo om man straffar någon som aldrig får reda på det?
    Vad ger det?
    Den här raden kostar 20 spänn i månaden
  • malinka2

    Morticia: Håller med dej om att pinka på en tandborste kanske är i det värsta laget... Däremot att hämnas utan att den andra vet om det behöver inte va dumt. Bara känslan att man "gett igen" kan va rätt go då skadar det ju ingen heller .

  • Anonym

    äh, måste ni döma varandra? Svärmor förtjänade det säkert!

    Killen jag berättade om vet inget om vad vi gjorde med hans boots.. om han visste det så skulle hela nöjet vara förstört.. då skulle han inte använda dem. I vinter kan vi glädjas åt hans missöde som han själv inte vet.. men VI vet..

Svar på tråden Din bästa hämnd??