Inlägg från: Petrah |Visa alla inlägg
  • Petrah

Viktklubb (aftonbladet)

hej
    jag har vart medlem innan. men jag tyckte dt tog för lång tid att hitta allt man ätit. men funderar på att bli medlem igen iallafall.

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

nä, dt va inte många kg jag gick ner. jag gav upp för det va lite krångligt tyckte jag. men nu kanske sidan är bättre.

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

ja, jag har oxå bestämt mig att gå med i viktklubben nu. Gå ner gör man ju garanterat.
    Hur betalar du? med kort direkt här inne elelr på faktura? jag kan inte bestämma mig......

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

nu har jag börjat oxå i viktklubben. jag satte som mål att gå ner att gå ner 15 kg till sep. men jag vill ju har snabba resultat    jag tycker sidan är långsam o jag har inget tålamod att leta efter alla saker, och många finns ju inte heller så jag blir galen. snart stoppar jag i mig mina CK. men idag Lördag har vi myskväll o jag är redan uppe i 3000 kcal :o

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

.............. min son är här o stökar med mig så jag skrev visst lite förvirrat....... gå ner gå ner ja ni fattar

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

soof: ja du går ju bara in på din dagbok. jag valde inte att få deras meny utan jag söker upp dt jag ätit under dagen. hur gör du??
    kram

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

hej hej
    hur går dt för er? jag har gått ner 2,5 kg på min första vecka jättenöjd!!!
    jag är mycket gladare, piggare, jämnare i humöret, och känner mig framför allt behaglig.
    Detta funkar bra för mig. jag tränar 30 min per dag. och stoppar i mig nått var 3:e timme.

*kram*

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

soof: jag tror inte det gör så mycket att man syndar en dag. Det är ju om man håller på varje dag läääänge som man går upp i vikt. jag har nu gått ner 3 kg på 12 dagar o är nöjd
    jag motionerar nästan varje dag efter deras motion och min egen. men minst 30 min om dagen. jag har syndat 2 dagar av 12. hur går dt för er?? kram

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

Men en sak är svårt med viktklubb, dt är att hitta alla saker.....    tex pepsi max och karré osv.... man får alltid ta nått liknande. och sallad får man ju leta efter varenda liten gurkbit i ju, inte så kul. men allt annat är bra!!

har ni minskat nått i midjan?? jag är inte heller ett dugg godisugen som jag åt choklad varje dag innan, nu är suget borta!!!

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

soof: ja det är svårt att hitta vissa saker. man får söka runt på allt. men jag hade ätit flintastek och satte dt under karré. man får söka på allt för att komma åt nått.
    ja, dt är svårt att veta vad saker väger osv oxå. jag har en våg sen innan där jag kan väga, dt är att rekomendera. finns billigt på coop forum tex.

1
  • Petrah

Varsegod!!   hur går dt för dig? har du gått ner nått soof???

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

hej!!!
    jo, dt går bra. 7 cm smalare runt midjan och 2 cm runt varje lår   men vågen är bara 3 kg mindre. men nu denna helgen har jag ätit ute 2 ggr (buffe) så dt blir svårt att räkna så nya tag imon igen så man inte börja slarva. men fan va trött jag blir när man äter så fel och mycket som jag gjort igår och idag.

Glöm inte att man mår mycket sämre när man äter mer och fel!!!!! Det är inte värt det för stunden jag lovar!!!!!!!!!!!!!

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

hej hej
    kom hem från öland idag så där va ingen viktklubb direkt. men jag tar nya tag imon igen. fast jag har inte ätit skräpmat eller godis iallafall bara massa glass i värmen.
    hur går dt för er då??

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

hallåå
    jag har gått upp i vikt över midsommar. så nu ligger jag där jag började    ska dt va så jävla lätt att gå upp i vikt för lite glass?? det är ju helt sjukt. och om dt bara ät vätska hur fan blir man av med den då? känner mig som en svullen säl. jag tror fan inte jag kan gå ner i vikt utan att hårdbanta som en galning. för så fort jag slarva lite så far vågen upp igen med 4 kg på bara en helg. ska dt vara så??

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

ok, tur det. jag har köpt oxy tarm. men va fan hjälper det när jag äter skräpmat varje dag. det är inte så bra med min vikt just nu peppa mig!!

hur går dt för er andra?????

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden Viktklubb (aftonbladet)