• Soof

Viktklubb (aftonbladet)

Hej
    Är det någon som är med i viktklubben på aftonbladet? Jag tänkte höra hur det har gått för er? Jag blev nyss medlem.
    //Soof

• Svar på tråden Viktklubb (aftonbladet)
  • Petrah

hej
    jag har vart medlem innan. men jag tyckte dt tog för lång tid att hitta allt man ätit. men funderar på att bli medlem igen iallafall.

Wild, Raw and Beautiful
  • Soof

oki är det krånligt? hur gick det för dig då? gick du ner i vikt?

• Soof

oki men är det jätte krånligt? gick du ner något i vikt medans du var med?

• Petrah

nä, dt va inte många kg jag gick ner. jag gav upp för det va lite krångligt tyckte jag. men nu kanske sidan är bättre.

Wild, Raw and Beautiful
  • Soof

Petrah: ja det känns lite krångligt men jag tänkte försöka efter helgen och hoppas på att man går ner lite ivarjefall =)

• Petrah

ja, jag har oxå bestämt mig att gå med i viktklubben nu. Gå ner gör man ju garanterat.
    Hur betalar du? med kort direkt här inne elelr på faktura? jag kan inte bestämma mig......

Wild, Raw and Beautiful
  • Soof

Petrah: Nä va roligt! =) jo gå ner gör man säkert! Jag tänkte börja köra igång rejält efter helgen. Jag betalade med kort. ÅÅ jag hoppas verkligen att jag klarar det! jag skrev att jag ville gå ner 20 kg på 20 veckor....

• Verkligen

Jag har gått med och tycker att det verkar bra..Men jag undrar, man har ju ett veckoschema med mat men jag äter inte mycket av det som står där, kan man på nåt sätt skriva dit det man äter istället..? verkar inte gå, men jag vill ju ändå kunna hålla koll på kaloriintaget..

• Petrah

nu har jag börjat oxå i viktklubben. jag satte som mål att gå ner att gå ner 15 kg till sep. men jag vill ju har snabba resultat    jag tycker sidan är långsam o jag har inget tålamod att leta efter alla saker, och många finns ju inte heller så jag blir galen. snart stoppar jag i mig mina CK. men idag Lördag har vi myskväll o jag är redan uppe i 3000 kcal :o

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden Viktklubb (aftonbladet)