Soof skrev 2007-06-06 12:34:06 följande:
jewel84: hmmm jag tycker att det låter lite konstigt? eller va vet jag =) jag började att gå halva vägen till jobbet....det tar 1h 15min att gå hela vägen.....men eftersom jag inte jobbar i det mest säkraste områderna i sthlm vågar jag inte gå hela vägen...men jag går 35-40min sen tar jag bussen fram till jobbet. Men nu har jag blivit sjuk så jag tränar inget just nu men jag tänkte förhoppningsvis börja att gå igen i slutet av veckan ...sen ta en sväng till gymmet å gå på gåbandet.Är det ingen som vet om man måste äta allt som de har skrivit med Kcal intaget per dag....hittills så har jag inte kommit upp i det.
tycker oxå det är skumt.. Har inte syndat nånting alls. Har vart rätt stillasittande pga en operation, men annars har jag ett rätt fysiskt krävande arbete oxå.. Senaste 4 dagarna har jag ätit mindre än mitt rekommenderade kaloriintag..Ingen effekt.. Men det kanske blir bättre när jag kör igång med motion nästa vecka..Hoppas jag iaf. Jag tror inte man måste äta alla kalorier man rekommenderas..