Viktklubb (aftonbladet)
Hej
Är det någon som är med i viktklubben på aftonbladet? Jag tänkte höra hur det har gått för er? Jag blev nyss medlem.
//Soof
Hej
Är det någon som är med i viktklubben på aftonbladet? Jag tänkte höra hur det har gått för er? Jag blev nyss medlem.
//Soof
oki är det krånligt? hur gick det för dig då? gick du ner i vikt?
oki men är det jätte krånligt? gick du ner något i vikt medans du var med?
puffar lite!
Petrah: ja det känns lite krångligt men jag tänkte försöka efter helgen och hoppas på att man går ner lite ivarjefall =)
Petrah: Nä va roligt! =) jo gå ner gör man säkert! Jag tänkte börja köra igång rejält efter helgen. Jag betalade med kort. ÅÅ jag hoppas verkligen att jag klarar det! jag skrev att jag ville gå ner 20 kg på 20 veckor....
Jo jag vill också ha ett snabbt resultat och jag fattar inte helelr så mycket av sidan men när jag skrev 20 kg på 15v så sa de att det var för kort tid. jaja ja man får hoppas att det hjälper....varför ska allt vara så krångligt?
God cares skrev 2007-06-03 18:18:25 följande:
Petrah: jag vet inte hur jag gör men jag har deras meny......men hur vet man att man inte överskrider de som dom har sagt att man ska äta om man inte följer deras recept?
Pärla1: men jag förstår inte hur man gör? Hur vet man innan vad allt innehåller?