• Mizzjessica

    Varför blir det aldrig bra?

    Hej på er! Blev gravid i feb men fick veta när jag skulle varit i vecka 10 att det var ett MA.. Hade slutat växa i vecka 7... Fick gå och vänta i 4 veckor på ett naturligt missfall men det hände ingenting.. Fick då ta cytotec abortpiller och när jag gjort det fick jag såna enorma kramper att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.. Fick åka akut till KK och det visade sig att rester hade fastnat i min livmodertapp.. De fick dra ut rester med en tång.. Några dar senare upp akut till KK för så stora blödningar.. Det visade sig att det fanns kvar rester fprtfarande... Några dar efter det på återbesök och då var allting ute.. Så skönt tänkte jag.. Fick äta methergin för att livmodern skule dra ihop sig men jag slutade inte blöda iaf.. Ca två veckor efter det fick jag ny medicin eftersom jag fortfarande blöder. Nu fick jag provera (gulkroppshormoner). Läkaren sa till mej att jkag skulle sluta blöda när jag åt dessa och efter att jag ätit upp dom så skulle jag få tillbaka min vanliga mens.. Nu har jag bara en tablett kvar och jag blöder fortfarande lite... Är det nån som känner igen sig eller nåt? Varför blir det aldirg bra varför blöder jag hela tiden... Vill bara få tillbaka min ägglossning och mens igen... Kram

  • Svar på tråden Varför blir det aldrig bra?
  • Jenka73

    Beklagar missfallet, Undrar hur de gått för dig? Har du fått rätt på ägglossningen ännu?

Svar på tråden Varför blir det aldrig bra?