Inlägg från: Rödstrumpa |Visa alla inlägg
  • Rödstrumpa

Detta funkade för mig så jag kom igång med förlossningen.

Ditten- jag tror faktiskt det var en partykväll och inte promenad följt av ett glas bubbel hon skriver om i boken! Tycker det låter roligare än promenad så jag hoppas det var så det var, haha... Iofs vet jag inte hur jag skulle kunna visa mig på lokal i mitt "pansarvagnstillstånd"...

• Rödstrumpa

Förresten, SussiN- hur långa promenader gick du? Helt klart värt att prova om man börjar dra över tiden...

• Rödstrumpa

Haha, förlåt Ditten! Du har ju rätt, du ser man minns det man VILL minnas!! Jag tog helt enkelt fasta på "gick på restaurang" och vips blev det en utekväll!!! Partypinglan i mig lever tjohooo!!

Rintintin skrev 2007-05-28 20:27:17 följande:
     Jag ringde en väninna som jag gick ut på en långpromenad med och därefter gick vi på restaurang och drack ett glas champagne.

• Rödstrumpa
    Berta04 skrev 2007-05-28 20:32:17 följande:
    De där tror jag inte ett dugg på. Vem vet om barnet hade kommit den 18 utan dessa promenader. När jag skulle föda prövade vi allt jag gick långa promenader , sprang i trappen med resväskor, sex allt man kan tänka sig men icke. Jag tror att när barnet är redo att komma ut så kommer de och de spelar ingen roll vad vi håller på med innnan. Har en kompis som höll på med en massa konstiga saker innan hon skulle föda men de funkade inte heller.
    Nejnejnej, inte den inställningen Kanske kan det funka för nån, för mig tex! Jag ska absolut planera in några promenader framöver, undrar som nån mer här hur långt man ska behöva gå bara...  pjuh...
Svar på tråden Detta funkade för mig så jag kom igång med förlossningen.