• SussiN

Detta funkade för mig så jag kom igång med förlossningen.

Tänkte bara skriva att ett effektivt sätt att komma igång eller iaf hjälpa en förlossning att starta är att ta lång promenad.

Jag tog hann med 3st

beräknad 16maj, jag gick 13maj.. 15maj.. 17maj och samma kväll vi gick blev sammandragningarna starkare o till sist gick vattnet den 17.e så de blev barn 18.e.

Det är hjälper definitivt igång det sen tar det kanske olika lång tid!!

Fick en pojke 18Maj som heter Theodor, världens sötaste

• Svar på tråden Detta funkade för mig så jag kom igång med förlossningen.
  • Ipomea

Maj födaren: Kollade du den andra länken?

• Maj födaren

Tror snart att en viss person sätter igång MIN förlossning.. Har massor av SD nu när jag e enormt upprörd..
    Men lugn, jag VÄNTAR så snällt på att min bebis är REDO att komma ut, och GIVETSVIS så är de det viktigaste att min lill* mår bra!!!!!!!

• Maj födaren

Ipomea:
    Tack Ja jag har redan varit inne å snokat i den mä Men den e visst oxå lite infekterad va?

• Ipomea

Umm.. Det va ju så.. Nyfniken kanske??

• Trollbarn

Tycker det är jätte bra med lite tips. Förra gången blev jag igångsatt på BF+9 pga havandeskapsförgiftning och det blev en mardrömsförlossning. Vill verkligen inte bli igångsatt igen så när det börjar närma sig BF kommer alla tips vara värda att testa

• 0Love0

Jag får ju tro vad jag vill så får ni ju tro på era promenader o drycker o allt vad ni gör.

• 0Love0

Jag kommer vägra en i gångsättning om det skulle bli så,tänker gå till mitt barn behagar att komma ut även om jag kan styra det sj

Svar på tråden Detta funkade för mig så jag kom igång med förlossningen.