Inlägg från: Allt går fort |Visa alla inlägg
  • Allt går fort

Varför bits våran hamster=(

Köpte en hamster för 2 dagar. och vi har låtit han vara i buren sen dess efter råd från zoo affären. Men nu idag då vi ska försöka prata med han så har vi bara haft handen nere i buren och haft något gott att locka med typ gurka. men han gör endå inget annat än biter en=(

så någon som vet varför bits han? Han får ju komma fram i sin takt och allt

• Svar på tråden Varför bits våran hamster=(
  • Allt går fort

jo tänker ju testa ha han i buren lite till. Tycker det är så konstigt då han kommer fram självmant och allt o sen biits=( kan de vara att man är salt om händerna eller något sånt han vill åt?

• Allt går fort

är inte ja som r inne i buren med handen jag är livrädd för dom=) haha är gubben. Men hmm så våran hane kan alltså vara en hona som är på tjocken?=)

• Allt går fort
    Flotta skrev 2007-05-29 22:03:24 följande:
    Bits den ordentligt då? Eller bara nafsar? Vår hamster har bara bitit en gång, och då stack jag in fingret i boet, får skylla mig själv... Annars nafsar hon bara rätt mycket, vill väl smaka lita bara
    smånafsar o småbiter typ sambon fick ett litet hål en gång men annars är de bara att den har nafsat
  • Allt går fort

okej ska be sambon göra det ikväll.  tycker det är skönt att den inte är blyg iallafall. för den kommer fram. Men tiden får utvisa. han är ju riktigt charmig och söt iallafall=)

• Allt går fort
    perpa skrev 2007-05-31 20:07:22 följande:
    Den är säkert jättestressad. Och hamstrar brukar bitas....har jobbat i en djuraffär så jag har erfarenhet....
    okejs å har vi otur så kommer han fortsätta bitas?
Svar på tråden Varför bits våran hamster=(