mitt hjul lossnar
har använt min emmaljunga citycross ca 1 månad. och hjulet lossnar, lr de åker int av helt än vad jag vet för jag trycker tillbax de innan de hinner så långt... va tillax med vagnen igår, och då limmade dom fast hjulet och sa att dom första vagnarna dom fått in hadde dom visst glömmt limma fast hjulena.
Vi gick runt och handlade lite mat och hjulet lossnade igen så vi gick dit igen och hon limmade lite till men på vägen hem lossnade de igen...
känner inte för att ha kvar den vagnen övehuvetaget längre men med leveranstiden på vagnar så kommer jag juh med andra ord bli helt utan vagn om jag reklamerar den...
nån mer som haft problem med att hjulet åker av? och hur gjorde ni?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-08 11:31:39:
Nu ahr mitt andra hjul också börjat lossna
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-18 19:45:45:
Va på babyproffsen idag...
de ahr gett mig en tid imporgon kl för att LIMMA fast hjulen igen.. förstår inte varför dom inte kan fatta att de inte funkar.. de säger att dom ska göra sitt bästa HA säkert värsta skämtet juu..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-19 22:39:38:
här e en liten historia om min jälva barnvagn!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-19 22:40:00:
glömmde visst sicka länken
liindiita.blogg.se/1184876193_jvla_idiot_vagn.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-24 09:36:44:
Igår skulle jag få en lånne vagn. men vart sedan ut körd ur butiken för jag sa att ajg inte hadde förtroende för butiken....VEM SKA FIXA MINA HJUL NU?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-11 21:35:22:
har en kompis som köpt en annan vagn men isamma butik. hennes vagn gick också sönder och hon har nu samma problem som mig. antingen så har butiksägaren väldigt svåra attitydsproblem lr så är de oss "unga mammor" de är fel på.
har ringt till arn och de sa att har jag inte härt något innom 1månad skulle vi sicka nytt brev.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-27 13:05:23:
fick brevidag från arn efter nästan 1månad. och en kopia från babyproffsen vad de anser om saken...
de påstår att jag varit där 2 gånger, sedan säger de att dom har försökt ringa mig nu och berätta att de finns 4 nya hjul åt mig där 08model... och att jagh inte svarat och att de lämmnat medelanden, men jag har varken missade samtal lr medelande från dem och har ej bytt nr så de e ju liiite konstigt